آغاز مذاکرات میلیاردر ترکیه ای برای خرید چلسی – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813679 |
13 شهریور 1400 شهریور 20:48 |
7,101 بازدید |

0
نظرات

محسن بایراک میلیاردر ترکیه ای مدعی شد که مذاکراتی را با وکلای رومن آبراموویچ برای خرید چلسی آغاز کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، حمله نظامی روسیه به اوکراین تبعات زیادی برای شهروندان این کشور در سایر نقاط جهان داشته است که یکی از آنها رومن آبراموویچ است.
فشار بر چلسی و مالک روسی به حدی رسید که او پس از گذراندن نزدیک به 20 سال در استمفوردبریج تصمیم به فروش باشگاه گرفت.
این در حالی است که بسیاری از نمایندگان پارلمان بریتانیا خواهان قرار گرفتن این تاجر روسی در فهرست افراد تحریم شده توسط دولت بریتانیا هستند.
این باعث شد که آبراموویچ تمام دارایی های خود در لندن از جمله چندین باشگاه و باشگاه چلسی را قبل از اینکه نامش به لیست اضافه شود، بفروشد.

پیش از این دو تاجر سوئیسی و آمریکایی به نام‌های هانسورگ ویس و تاد بولی به عنوان مدعیان اصلی باشگاه معرفی می‌شدند، اما بایراک اکنون مدعی است که قصد دارد پرچم ترکیه را در لندن به اهتزاز درآورد.
این تاجر ترک که خانواده اش یکی از برجسته ترین و شناخته شده ترین تاجران این کشور هستند، به یک روزنامه ترکیه ای گفت: ما با وکلای آبراموویچ ملاقات می کنیم تا در مورد شرایط خرید چلسی صحبت کنیم. ما در مرحله مذاکره برای امضای قرارداد هستیم. به زودی پرچم ترکیه را در لندن به اهتزاز در خواهیم آورد.
بایراک درباره دلایل خرید باشگاه انگلیسی گفت: ما پیشنهاد خود را ارائه کردیم. به دلیل جنگ روسیه و اوکراین، ترکیه را کشوری امن می بینند و می خواهند سرمایه گذاری کنند. ما قصد داریم به زودی با چلسی قرارداد امضا کنیم.
بایراک رئیس هلدینگ گروه AB است که در حوزه ارزهای دیجیتال، ساخت و ساز، گردشگری و انرژی سرمایه گذاری می کند. گفته می شود این شرکت نزدیک به 11 میلیارد دلار ارزش دارد و در لندن نیز سرمایه گذاری کرده است.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما