آنچلوتی: دو بازی قبل از پاری سن ژرمن برای ما آخرین بازی است :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812507 |
06 مرداد 1400 شهریور 17:10 |
2,431 نتیجه |

6
نظرات

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید گفت که در دو بازی قبل از بازی پاری سن ژرمن تمام تلاش خود را خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید پیشرو عصر فردا در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لالیگا میهمان تیم یازدهمی رایووایکانو خواهد بود. شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر شش امتیاز از سویا فاصله دارند و فردا برای تثبیت جایگاه خود به میدان خواهند رفت.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید قبل از بازی تیمش مقابل رایو وایکانو گفت: “فردا بازی سختی برای ما خواهد بود. رایو وایکانو به خصوص در خانه بسیار خوب بازی می کند. اما بازیکنان ما آماده هستند. فردا گرت بیل و دیوید آلابا هستند.” آنها به دلیل مصدومیت بازی نخواهند کرد، آسنسیو احساس خوبی دارد و شرایط بدنی او بسیار خوب است، او گل های مهم زیادی به ثمر رسانده است، او بسیار متمرکز است.

این دو بازی دو فینال قبل از پاری سن ژرمن است. من بهترین ترکیب را مقابل رایو و رئال سوسیداد بازی خواهم کرد. مشکل ما جسمی نیست. هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر فیزیکی خوب کار می کنیم. ما سعی می کنیم شرایط را تغییر دهیم، از مطبوعات و انرژی بیشتر استفاده کنیم… بازیکنان من می توانند این کار را انجام دهند.”

بازی بدون کاسیمیرو: “من از بهترین بازیکنان تیم استفاده خواهم کرد. تونی کروس می تواند در آنجا بازی کند و نیازی نیست که او را در آن پست امتحان کنیم زیرا او قبلاً این کار را کرده است. بازیکنان من بسیار با تجربه هستند و می گویند: “من آنها را بشناس. ما آنها را می شناسیم. من دو فینال قبل از پاری سن ژرمن دارم.”

لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا: “همه قهرمانی ها مهم هستند، ما می خواستیم همه بازی ها را ببریم. سوپرکاپ را بردیم، متاسفانه کوپا را از دست دادیم. اما اکنون باید برای بردن دو بازی دیگر بجنگیم.”

بارسلونا ناپولی را شکست داد: “بارسا در مقابل ناپولی واقعاً کار خوبی انجام داد. آنها همیشه می توانند بدون توجه به شرایط برای بردن لیگ تلاش کنند.”

حمله روسیه به اوکراین: “در سال 2022 باور نکردنی است که چگونه این اتفاق می افتد و ما باید به این فکر کنیم که چگونه زندگی ما تغییر خواهد کرد. امیدوارم به زودی حل شود. پدربزرگ من در جنگ جهانی اول بود و پدرم در جنگ بود. دوم. بنابراین من وضعیت آنها را می دانم

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما