پایان دوره درخشان ستاره؛ اروپا دیگر جای مسی نیست – ورزش سوم

[ad_1]

کد خبر: 1814634 |
19 مارس 1400 در 15:18 |
3730 نتیجه |

0
نظرات

سریال کابوس مسی در اروپا

لیگ قهرمانان اروپا در سال های اخیر برای لیونل مسی ستاره پاری سن ژرمن یک کابوس بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، جذب مسی نتوانست به پاری سن ژرمن برای رسیدن به هدف خود و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کند که با اعتراف به شکست شب گذشته مقابل رئال مادرید از دور رقابت ها حذف شد.
رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با هت تریک 3 بر 3 کریم بنزما را شکست داد و میزبان پیاتزی بود که با وجود شکست در این دیدار به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
با حضور مسی در بازی، او این فرصت را داشت که دروازه رئال را از کرنر دفع کند، اما تیبو کورتوا مانع از مهار ضربه پنالتی مسی شد که در صورت گلزنی می توانست وضعیت پیاتزی را تا حد زیادی بهبود بخشد.
آخرین قهرمانی آرژانتینی در لیگ قهرمانان اروپا به فصل 15-2014 برمی گردد و از آن زمان روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.

فصل 18-2017، بارسلونا 0-3 رم
مسی در فصل 18-2017 در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رم رفت. آرژانتینی و یارانش در اولین بازی که در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد با نتیجه 1-4 پیروز شدند.
بسیاری از هواداران فوتبال معتقد بودند که دوران بارسا به پایان رسیده و تقریباً به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده است، اما این تیم در بازی برگشت در زمین رم باورش نمی شود، آنها سه گل به ثمر رساندند و بازی را 4-4 کردند. او با گل خانگی اش و اولین ناکامی بزرگ مسی در این رقابت ها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

فصل 19-2018، بارسلونا 0-4 لیورپول
کابوس دیدار مقابل رم در لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده برابر لیورپول تکرار شد. بارسلونا در نیمه نهایی فصل 19-2018 با سه گل پیروز شد تا در بازی برگشت مقابل شاگردان یورگن کلوپ در نیوکمپ با خیالی آسوده راهی آنفیلد شود.
اما در حالی که کمتر کسی رویای یک بازی فوق العاده و بازگشت لیورپول به بازی و بارسلونا کابوس رم خود را در این بازی داشت، این تیم موفق شد شبی فراموش نشدنی را در خانه با چهار گل و پیروزی 3-4 مقابل بارسا داشته باشد. آنها در مجموع دو بازی برگشت به فینال رسیدند تا مسی و بارسا نتوانند به فینال برسند و دوباره قهرمان جام ملت های اروپا نشوند.

20-2019 بارسلونا 2-8 بایرن مونیخ
بارسا و مسی در فصل 2019-2020 مقابل اروپا هت تریک کردند. شیوع ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن بازی های لیگ قهرمانان اروپا شد که در نهایت با یک بازی تک به تک در لیسبون به پایان رسید و بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف بایرن مونیخ رفت.
شب کابوس وار بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا با شکست 2-8 شاگردان هانس فلیک به پایان رسید و مسی نتوانست فاصله دو تیم را در این شکست تحقیرآمیز کم کند.
ستاره آرژانتینی پس از این شکست اعلام کرد با استفاده از بند فسخ قراردادش می خواهد بارسا را ​​ترک کند که مورد قبول بارتومئو قرار نگرفت و این بازیکن تا یک سال بعد در نوکمپ ادامه داد. اگر وضعیت مالی اش بد است باید به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود و به پاری سن ژرمن بپیوندد. بسیاری بر این باور بودند که با حضور بازیکنانی مانند دی ماریا، نیمار و امباپه، او مطمئن بود که می تواند دوباره قهرمان جام ملت های اروپا شود، این بار با پیراهن کمر بلند.

22-2021، پاری سن ژرمن 1-3 رئال مادرید
رئال مادرید شب گذشته با توجه به صعودهای فراوان کارلو آنچلوتی در لیگ فرانسه به دلیل فرم ضعیفش در هفته های اخیر این عنوان را به دست آورد، اما گل امباپه شرایط را برای آنها سخت کرد.
تلاش های این تیم در نیمه دوم نتیجه ای نداشت تا اینکه بنزما به دلیل اشتباه فردی حریف نتوانست گل اول تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه 17 هت تریک کرد و تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی رساند. .
مسی در این دیدار به جز یک پنالتی که در ورزشگاه پارک دو پرنس از دست داد، درخشش نداشت و در سال های اخیر با رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پیاتزی مقابل رئال مادرید و سانتیاگو برنابئو، همچنان ناکام بوده است.

بازگشت رئال مادرید به میادین پس از دریافت دو گل مقابل پاری سن ژرمن و حذف این باشگاه فرانسوی یادآور خاطرات دردناک لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا بود. به نظر می رسد دوران طلایی این فوق ستاره در سال های نه چندان دور فوتبال اروپا به پایان رسیده است.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما