آیا جام جهانی را هر دو سال یک بار برگزار می کنید؟ مزخرف :: تمرین سه

[ad_1]

هونس زیتون:

اولیویه هونس، رئیس سابق بایرن از احتمال برگزاری جام جهانی هر دو سال یکبار به شدت انتقاد کرد.

کد خبر: 1810758 –
26 آوریل 1400 سپتامبر 09:58 –
1,324 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ اوایل هفته متحمل شکست غیرمنتظره و عجیبی مقابل بوخوم شد. شاگردان جولیان ناگلزمان با نتیجه سنگین 4 بر 2 مغلوب حریف خود شدند. اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، اکنون مصاحبه جالبی در این مورد و بسیاری از موضوعات دیگر انجام داده است. هونس همچنین از احتمال اضافه شدن سیستم پلی آف به بوندسلیگا و برگزاری جام جهانی هر دو سال یکبار انتقاد کرد.

شکست سنگین بایرن مقابل بوخوم: “باخت ها همیشه من را آزار می دهند، اما تا زمانی که در لیگ 6 امتیاز جلوتر هستیم، اشکالی ندارد. بازیکنان ما همیشه در مقابل حریفان ضعیف تر کمی بی دقت به نظر می رسند، اما مطمئناً مقابل آنها نخواهد بود.” سالزبورگ.”

سیستم جولیان ناگلزمن: “وقتی با پنج بازیکن تهاجمی بازی می کنید، خطر بروز مشکل در دفاع وجود دارد. این نوع دفاع از جلو شروع می شود. ما در بازی های خوب خود فشار زیادی به زمین وارد کردیم و این کار را نکردیم. اجازه نده. حریف وارد شود.

هوینس مانوئل نویر: “مانوئل بهترین دروازه بان جهان است. حتی زمانی که سیوهای زیادی برای زدن ندارد، به عنوان کاپیتان و به عنوان یک شخصیت بسیار مهم است. مدافعان می دانند که یک بازیکن پشت سر خود دارند و می توانند ارائه دهند. همه آنها هستند. من به او اعتماد دارم.”

ایده تغییر در بوندسلیگا و وجود سیستم پلی آف: “الیور کان گفت که از سیستم پلی آف در بوندس لیگا استقبال می کند؟ این ایده او است نه من. فکر می کنم یک شوخی است.” این ایده تنها می تواند راهی برای رویارویی با بایرن مونیخ باشد.”

ایده حفظ جام جهانی در یک بازی دو ساله: “این مزخرف است. جام جهانی برای همه بازیکنان جهان یک نقطه برجسته است و اگر هر دو سال یک بار این کار را انجام دهید، آن را کوچک می کنید. و سپس آنجاست. آیا المپیک است، یورو وجود دارد. اینفانتینو باید بفهمد که تنها 365 روز در سال وجود دارد.”

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما