باشگاه: ما بازنده خوبی نیستیم، پوتین مسئول چلسی است – ورزش سوم

[ad_1]

کد خبر: 1814775 |
29 اسفند 1400، 15:22 |
1,653 بازدید |

یکی
نظرات

یورگن کلوپ از انگیزه بالای تیمش برای بردن برایتون پس از باخت به اینتر و همچنین در مورد شرایط فعلی چلسی صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول که در رده دوم لیگ انگلیس قرار دارد فردا از ساعت 18:30 به وقت تهران در برایتون به میدان می رود. قرمزها شش امتیاز با سیتی فاصله دارند و فردا شانس دیگری برای کاهش اختلاف خواهند داشت. در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر شکست خورد اما به دور بعد صعود کرد، لیورپول می خواهد فردا مقابل برایتون سه امتیاز را کسب کند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:“ما زمانی برای هدر دادن زمان یا امتیازات نداریم و باید سخت کار کنیم. نگرانی فعلی ما بازی با برایتون است. پس از آن خارج از خانه به آرسنال برمی گردیم. دو بازی واقعاً سخت. چرا فکر کنم ما باید باشیم. ما نمی‌توانیم به این راه ادامه دهیم؟

باشگاه ادامه داد: برایتون بهترین تیم جهان نیست، اما آنها تیم بسیار خوبی هستند. ما بهترین تیم دنیا نیستیم و حرف های گراهام پاتر هم این را تایید می کند. او سبک فوتبال خود را می شناسد و می داند که شانس زیادی برای به دردسر انداختن ما دارد. آنها تیم خوبی هستند. پاتر یک مربی عالی است. او کاری را که انجام می دهد دوست دارد. اگر نگاهی به بازیکنان و نحوه بازی آنها بیندازید. تماشای آنها هیجان انگیز است.”

شکست خانگی 0-1 مقابل اینتر: « ما بازنده خوبی نیستیم. البته شرایط مقابل اینتر متفاوت بود. حداقل احساس می کردم با بازیگران فرق دارم. به نظر می رسید بچه ها را از دست داده ایم، اما فکر می کردم در حال صعود هستیم، مطمئن باشید به این باخت واکنش نشان خواهیم داد. اگر در مقابل برایتون به درستی دفاع نکنید، دچار مشکل خواهید شد. پرس ما مقابل اینتر حتی به چیزی که انتظار داشتم نزدیک نشد. با توجه به موقعیت هایمان مقابل اینتر، می توانستیم بازی را ببریم اما شکست خوردیم. ما باید درک کنیم که می توانیم راهی برای ضربه زدن به هر تیمی در جهان پیدا کنیم.”

غایب:“ما مشکلاتی داشتیم اما هیچکس تمرین را از دست نداد. باید بدانیم که کرونا هم تمام نشده است.” خبر خوب این است که فیرمینو به تمرینات بازگشته است.

قرارداد با صلاح تمدید شدمطمئناً صلاح از ما انتظار دارد که جاه طلب باشیم. ما قبلا و اکنون این ویژگی را داشته ایم. آیا خرید دیاز به این موضوع کمک می کند؟ من فکر نمی کنم. این تصمیم محمد است. باشگاه تمام تلاش خود را کرده است و همه چیز خوب به نظر می رسد.

تحریم ها علیه شرایط آبراموویچ و چلسی“این وضعیتی نیست که کارکنان چلسی مسئول باشند. فقط یک نفر مسئول این کار است و آن شخص پوتین است. من از نقش آبراموویچ در شرایط فعلی چیزی نمی دانم، اما می توان گفت که او رابطه نزدیکی دارد. با مقامات روسیه. “من فکر می کنم آنچه دولت بریتانیا انجام داد درست است.”

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما