اتلتیکو 1 – 1 یونایتد; شیاطین مخالف! :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812303 |
05 مرداد 1400 شهریور 01:21 |
765 بازدید |

6
نظرات

منچستریونایتد اتلتیکو را در مادرید به امید صعود به دور بعد متوقف کرد.

به گزارش “ورزش سه”، شیاطین سرخ در شبی که عملکرد خوبی نداشتند از موقعیت تک گل خود استفاده کردند و با این نتیجه قابل قبول مقابل اتلتیکو به تساوی یک بر یک دست یافتند.
اتلتیکو مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود اولین گل را به منچستریونایتد زد. ارسال جناح راست رنان لودی از سمت چپ با ضربه سر محکم ژائو فلیکس همراه شد و توپ پس از برخورد به تیرک دروازه به تور برخورد کرد تا اتلتیکو در خانه صاحب برتری شود.

دقایقی بعد کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یونایتد پشت سر اتلتیکو موقعیت گرفت و شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او دقیق نبود و با اختلاف کمی از دروازه یان اوبلاک بیرون رفت.
موج بازی آرام شد و دفاع منسجم اتلتیکو اجازه جبران یونایتد را نداد. در اواسط نیمه اول اتلتیکو با ارسال زیبای لودی از سمت چپ بار دیگر پیش افتاد اما این بار ضربه هررا دقیق نبود و توپ از کنار دروازه یونایتد به تور دروازه برخورد کرد.
اما در دقیقه 45 بهترین فرصت برای اتلتیکو برای زدن گل دوم به وجود آمد. رنان لودی با پاس های درخشان خود فرصت گلزنی دیگری ایجاد کرد اما این بار ضربه سر ورسالیکو به تیر دروازه برخورد کرد و او این موقعیت طلایی را از دست داد. در نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد و اتلتیکو با همان برتری 0-1 به رختکن رفت.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی در خط هافبک دنبال شد و اتلتیکو مادرید اجازه نداد ستاره های یونایتد موقعیت خاصی را تشکیل دهند. با وجود تلاش های رالف رنگنیک، دفاع خوب اتلتیکو مادرید به او فرصتی داد تا از مهاجمان حریف بدرخشد.

با این حال در دقیقه 80 منچستریونایتد از اولین موقعیت گل مهم خود نهایت استفاده را کرد و اولین گل را به ثمر رساند. با پاس عمقی برونو فرناندز و اشتباه مدافع اتلتیکو، جلبک با تک به تک اتلتیکو و ضربه ای مناسب به گوشه دروازه اوبلک را شکست داد و یونایتد را به تساوی کشاند.
در دقیقه 87 مارکوس یورنته یک ضربه کرنر زد و پاس زیبایی را وارد دروازه یونایتد کرد اما ضربه آنتوان گریزمان متاسفانه به تیر دروازه برخورد کرد و راهی دروازه یونایتد نشد. در ثانیه های پایانی ضربه جسی لینگارد توسط یان اوبلاک به زیبایی مهار شد و این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما