وزیر ارتباطات در پاسخ به ادعای قطع عمدی اینترنت: دلیلی برای محدودیت وجود ندارد

[ad_1]

وزیر ارتباطات با رد قطع عمدی اینترنت، تصریح کرد که دلیلی ندارد از یک طرف پروژه توسعه فیبر نوری را افتتاح کنند و از طرف دیگر به دنبال محدودیت باشند. او همچنین توضیح داد که از زمانی که به قدرت رسیده است، رابطه نزدیکی داشته است. 20 افزایش ظرفیت پهنای باند بین المللی

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه افتتاح شبکه سراسری سیگنال رادیو و تلویزیون با تاکید بر اینکه همانند گذشته پهنای باند بین المللی را برای نیاز کشور افزایش داده اند، افزود: درصد ظرفیت پهنای باند بین المللی اضافه شده است. . شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی برای رفع نیازهای سیاستگذاران و مردم در این حوزه با آنها تعامل دارند.

وقتی از او پرسیده شد که آیا شواهدی مبنی بر کاهش پهنای باند برای تعدادی از پلتفرم‌ها مانند اینستاگرام وجود دارد، گفت:

وی ادامه داد: من به عنوان وزیر ارتباطات مسئولیت برقراری ارتباط باکیفیت و سریع با مردم را بر عهده دارم، این موضوع در جلسه امروز هیئت دولت از سوی رئیس جمهور نیز مطرح شد، نگاه ارتباطی دولت سیزدهم فرصت محور است و تلاش می کنیم این موضوع را فراهم کنیم. زیرساختی برای عموم مردم برای استفاده حداکثری از آن از یک طرف دلیلی ندارد. پروژه FTTH باز کنید و به سمت دیگری نگاه کنید محدودیت ها “بیا باشیم.”

زارع پور بار دیگر با اشاره به اینکه شورای عالی فضای مجازی در این زمینه سیاست گذار است و این شورا باید سیاست های کلی را تعیین کند، خاطرنشان کرد: اما دولت صرفاً به عنوان متولی این حوزه سعی در توسعه و حل مشکلات دارد.

محدودیت های اینترنت وزیر ارتباطات

وی با اشاره به جلسه قبلی هیأت دولت گفت: از معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستم وام هایی را در قالب قانون بودجه به شرکت مخابرات ایران به ویژه توسعه زیرساخت های ارتباطی ارائه کنند. در بحران ، استفاده کنید:

وی ادامه داد: شبکه ارتباطی بین شهرها و استان‌های ما وابسته به مخابرات است، حتی هر سه اپراتور تلفن همراه عمدتاً شبکه‌های مخابراتی دارند، بنابراین شلوغی شبکه مخابراتی اخیراً در لایه انتقال مشکل ایجاد کرده است نه لایه دسترسی. مردم به تلفن همراه روی می‌آورند. حتی در مواقعی که ارتباط سخت است؛ هرچند بارها گفته ام که ظرفیتش اشباع شده و مشکل دارد.»

وی با اشاره به اینکه توسعه ارتباطات پرسرعت در کشور را راه و چاره اصلی وضعیت اینترنت کشور می داند، گفت: این موضوع هم می تواند مشکل ارتباطات ثابت را حل کند و هم به بستری برای نسل آینده تبدیل شود. شبکه های تلفن همراه.”

وزیر ارتباطات در بخشی دیگر از سخنان خود به جلسه شورای عالی فضای مجازی و بحث پهنای باند کشور اشاره کرد و با تاکید بر اینکه هیچکس در دولت به دنبال محدودیت نبود، گفت: وزارت ارتباطات قرار بود پهنای باند را افزایش دهد. کشور. اما به دلیل کمبود وقت، رئیس جمهور دستور داده است که در این زمینه تحقیقات و کارشناسی بیشتری صورت گیرد و در جلسه بعدی این موضوع تصمیم گیری شود.»

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما