ادیسه فوتبالیست های برزیلی در زیر بمباران کیف – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812805 |
08 مرداد 1400 شهریور 14:37 |
3,363 بازدید |

0
نظرات

بازیکنان برزیلی شاختار و دیناموکیف بالاخره موفق شدند خود را به مرز رومانی برسانند و فرار کنند.

به گزارش “ورزش سه”، اوکراین چند روزی است که تحت حمله نظامی ارتش روسیه شرایط سخت و اسفباری را پشت سر می گذارد. علاوه بر مردم اوکراین، وضعیت فوتبالیست های خارجی شاغل در لیگ اوکراین به ویژه برزیلی ها در رسانه های جهانی نیز بازتاب داشت.

پس از چند روز گرم، برزیلی های دینامو کیف و شاختار دونتسک با انتشار عکسی اعلام کردند که به منطقه امن رسیده اند. ایستگاه قطار، در دو کیلومتری هتل آنها در کیف، در حال حاضر خانه بازیگران و خانواده‌هایشان است. می گوید “سلامت”.

در میان این بازیکنان، موقعیت جونیور مورایس از همه خاص تر بود، زیرا او می ترسید به دلیل داشتن پاسپورت اوکراینی به نبرد دعوت شود.

عکس فوتبالیست های برزیلی که موفق به بمباران پایتخت اوکراین شدند برای روزنامه نگار آرتور کازادا ارسال شد.

انتشار ویدئویی از این برزیلی ها در آغاز حمله روسیه به اوکراین بازتاب زیادی در رسانه ها داشت و از ما خواستند آنها را به خانه ببریم و نجاتشان دهیم. بازیکنان فوتبال مجبور شدند در هتلی پناه بگیرند تا اجازه خروج را بگیرند.

در اوایل جنگ در شب زنده داری می خوابیدند و محافظت می شدند. موقعیتی دراماتیک که هیچکس تصورش را نمی کرد.

مهاجم 34 ساله جونیور که ممکن است به دلیل ملیت برزیلی-اوکراینی به جنگ رفته باشد. وضعیت مورایس نیز باعث شده است که بسیاری برای نجات آنها حساس باشند. طبق بیانیه ارتش اوکراین، همه مردان بین 18 تا 60 سال به خدمت سربازی اعزام شدند، اما مورایس تبرئه شد.

در نهایت با کمک مسئولان سفارت برزیل، بازیگران و خانواده هایشان توانستند با چند وسیله نقلیه به ایستگاهی در دو کیلومتری هتل برسند و سپس با قطار به چرنیوتسی در مرز رومانی رفتند.

آنها را یک گروه 50 نفری پناهجو همراهی می کردند. پس از روزها آشفتگی و اضطراب، برزیلی ها بالاخره توانستند به امنیت برسند و از مرگ فرار کنند.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما