استعلام و پرداخت سریع و آسان تخلفات خودرو در بیمه دات کام – زومیت

[ad_1]

پلیس راهنمایی و رانندگی همواره در تلاش است تا با وضع و اجرای قوانین در راستای حفظ نظم و کاهش تصادفات رانندگی، رانندگان محترم را به رعایت قوانین ترغیب کند. به همین دلیل قوانین راهنمایی و رانندگی با توجه به شرایط روز جامعه به روز می شود. بیماری کرونری قلب را می توان یکی از موارد و موقعیت هایی دانست که در آن تغییراتی در قوانین راهنمایی و رانندگی ایجاد می شود. بسیاری از مردم و رانندگان می توانند به جریمه های سنگین و رتبه های منفی اعتراض کنند، اما پلیس راهنمایی و رانندگی معتقد است که بدون چنین اهرمی، قوانین مطلقاً برای همه قابل اجرا نیست. چندین تخلف وجود دارد که با اعمال جریمه می توان از آنها جلوگیری کرد. کمربند ایمنی یکی از آنهاست. از زمانی که مجازات نبستن کمربند ایمنی وضع شد، تعداد بسیار کمی از افراد قانون را زیر پا گذاشته اند و برخی دیگر برای حفظ جان خود و اجتناب از جریمه کمربند ایمنی می بندند. علاوه بر تلفات مادی، برخی تصادفات نیز به دلیل سرعت زیاد، صحبت با تلفن همراه و روشن شدن چراغ قرمز رخ می دهد. تمامی این موارد که باعث جریمه خودرو و راننده می شود تخلف خودرو محسوب می شود و باید در مدت زمان کوتاهی پرداخت شود. در سال های اخیر برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو باید به کلانتری +10 مراجعه می کردید. اما اکنون راه های زیادی برای پرداخت بلیط سواری وجود دارد. این به شما این امکان را می دهد که بدون مراجعه حضوری و صرف وقت و انرژی، جنایات کوچک ماشین را بگیرید. اگرچه برخی از کاربران همچنان برای تخلف جزئی در خودرو به پلیس +10 مراجعه می کنند. اما با توجه به وضعیت کرونا، استفاده گسترده از خدمات اینترنتی و سهولت شرایط، محبوبیت این روش به تدریج در حال کاهش است.

روش های مختلفی برای رسیدگی به تخلف خودرو وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

انواع جریمه های رانندگی چیست؟

بررسی تخلفات خودرو یکی از رایج ترین دغدغه های رانندگان است. جرایم رانندگی انواع مختلفی دارد، جالب است بدانید که 4 نوع جریمه خودرو به نام های تسلیم، توقیف، دوربین و دو طبقه وجود دارد. اگر این اولین بازدید شماست، حتما با کلیک بر روی لینک بالا، سوالات متداول را بررسی کنید. یا چه راهکارهایی برای کاهش آن وجود دارد؟ آیا نرم افزاری برای دریافت اطلاعات در مورد سرقت خودرو وجود دارد؟ راهنمای خواندن رسیدگی به تخلفات خودرو و خودرو آیا می توانیم اطلاعات کاملی در مورد نحوه کشف و پرداخت جرائم رانندگی خود به دست آوریم؟ بنابراین بهتر است ابتدا با این ۴ نوع جریمه خودرو بیشتر آشنا شوید.

  • نحوه اضافه کردن بلیط سواری:

به این ترتیب شما مرتکب تخلف رانندگی مانند پارکینگ می شوید. اما پلیس متوجه می شود که وقتی او جریمه می شود، تناسب اندام بیشتری دارد، نه یک کودک. بنابراین پلیس جریمه می کند و آن را زیر اسکرو می گذارد. وقتی به ماشین برمیگردید جریمه را می بینید و شما را می برند در این صورت ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا امکان تجدید نظر در این جریمه وجود دارد یا خیر. پاسخ این است که بله، امکان تجدیدنظر در این جریمه وجود دارد، اما بعید به نظر می رسد که نتیجه موفقیت آمیز داشته باشد زیرا خوشبختانه یا همان متأسفانه، افسر وقت کافی برای بررسی تخلف داشته است. در صورت پرداخت جریمه اضافی یا عدم پرداخت به موقع آن، جریمه دو برابر خواهد شد.

برای بسیاری از مردم این سوال پیش می‌آید که چگونه می‌توانند درباره خودروی خود و نرم‌افزارهای موجود سؤال کنند.

در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد اما قبل از آن بهتر است با انواع مجازات ها آشنا شوید.

ساقی خوبه:

در جریمه اضافی پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت عدم حضور راننده جریمه را به وسیله نقلیه تعلق می گیرد. به عنوان مثال، پلیس راهنمایی و رانندگی خودروی پارک شده ای را که در یک پارکینگ محدود می بیند جریمه می کند و یک بلیت به وسیله نقلیه می چسباند.

جریمه های رانندگی

جریمه دوربین:

مجازات دوربین یکی از جدیدترین انواع ضبط جرایم رانندگی با کاربردهای بیشتر است. در واقع دوربین هایی در خیابان ها و خطوط پرتردد نصب می شود تا در صورت تخلف خودرو را جریمه کنند و عکس ثبت شده را برای صاحب خودرو ارسال کنند.

جریمه دو صفحه ای:

در جریمه دو صفحه ای پلیس راهنمایی و رانندگی راننده متخلف را به دلیل عدم توجه به دستور ایست پلیس جریمه می کند، علاوه بر جریمه اضافی جرم تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی که شامل برگ اول نیز می شود. سفارش حاوی برگ دوم خواهد بود.

استعلام تخلفات خودرو و روش های پرداخت

لازم به ذکر است که طبق قوانین و ضوابط در نظر گرفته شده برای پرداخت خلافی خودرو، در صورت عدم پرداخت خلافی خودرو تا 60 روز، مبلغ جریمه دو برابر خواهد شد. از این رو روش های متعددی برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو در نظر گرفته شده است تا نگرانی از پرداخت خلافی خودرو وجود نداشته باشد.

روش های مختلف رسیدگی به تخلفات خودرو

بازدید از بیش از 10 ایستگاه پلیس:

استعلام خلافی خودرو و پرداخت با مراجعه حضوری به کلانتری 10+ امکان پذیر است و با پرداخت مبلغی می توانید مشخصات خلافی خودروی خود را دریافت کنید.

تماس تلفنی برقرار کنید:

استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق شماره تلفن 88288888 که به دلیل جرایم راهنمایی و رانندگی و تخلفات خودرو اعلام شده و از طریق سامانه تلفنی افشاگران قابل انجام است. برای دریافت اطلاعات تماس تلفنی، کد VIN پشت کارت خودرو را شماره گیری کنید.

ارسال پیامک:

استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق پیامک، می توانید با دریافت کد VIN اضافه شده به شماره های 30005151، 110005151 و 1101202020 در پشت کارت وسیله نقلیه خود، با دریافت شناسه پرداختی و رسید خلافی خودرو، پرداخت را انجام دهید. در اشکال مختلف

اعمال کد دستوری:

استعلام و پرداخت خلافی خودرو با کد USSD و بدون نیاز به اینترنت تنها روشی است که با کد دستوری #110* قابل شماره گیری است. برای استعلام خلافی خودرو ابتدا عدد 1 را انتخاب کرده و در مرحله بعد کد VIN پشت کارت خودرو خود را وارد کنید. پس از این مرحله یک اکانت یا درخواست خودرو برای شما ارسال می شود.

از سایت ترافیک بازدید کنید:

استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق سایت پلیس راهور انجام می شود و کافیست وارد سایت پلیس راهور شده و بر روی “خدمات” کلیک کنید. در این قسمت می توانید با انتخاب گزینه «استعلام مبلغ تخلف رانندگی» و وارد کردن شماره بارکد کارت وسیله نقلیه، نسبت به استعلام خلافی و فرآیند پرداخت اقدام کنید.

اپلیکیشن موبایل:

اپلیکیشن های موبایلی برای افزایش راحتی افراد و سرعت پرداخت تخلفات و استعلام فعال شده اند و می توانید با ورود به قسمت خدمات اصلی این اپلیکیشن ها، گزینه خلافی خودرو را در قسمت پرداخت قبض مشاهده کنید. در نتیجه پرداخت آنلاین تخلفات خودرو از طریق اپلیکیشن های موبایلی انجام می شود.

استعلام تخلف از طریق اپلیکیشن موبایل

اهمیت بیمه شخص ثالث و تخلفات خودرو

همه ما می دانیم که قوانین راهنمایی و رانندگی برای تسهیل نظم مهم هستند و ما به عنوان رانندگان و مالکان وسایل نقلیه باید این قوانین را رعایت کنیم. حال اگر به هر دلیلی عمداً یا عمداً تخلف راهنمایی و رانندگی انجام دهیم، باید جریمه تخلف از قانون را بپردازیم. بیمه شخص ثالث از جمله مواردی است که در صورت عدم ارائه با جریمه همراه خواهد بود. اگر پلیس راهنمایی و رانندگی خودرو را متوقف کند و راننده بیمه شخص ثالث نگیرد، خودرو متوقف و جریمه می شود. بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری برای کلیه دارندگان وسایل نقلیه زمینی در قبال خسارات جانی و مالی وارده به اشخاص ثالث می باشد.در بیمه نامه شخص ثالث، مالک وسیله نقلیه شخص اول (که در اکثر بیمه نامه ها به عنوان بیمه گذار شناخته می شود) شخص است. ثانیاً شرکت بیمه که به طور قراردادی موظف به بازپرداخت هزینه ها می باشد (که در بیمه نامه به عنوان بیمه گر قید شده است) و در نهایت شخص ثالث شخص ثالث مصدوم حادثه (یعنی غیر از راننده) است. مجرم). کلیه افرادی که در حادثه متحمل خسارت مادی و معنوی شده اند تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می گیرند که هزینه های درمان، فوت و خسارت مادی را پوشش می دهد. در چنین مواقعی راننده متخلف می تواند از یکی از پوشش های اضافی یعنی بیمه حوادث راننده نیز بهره مند شود. خرید بیمه شخص ثالث مورد استفاده در نظر گرفته شده است.

بیمه شخص ثالث خودرو برای جبران حوادث رانندگی

به همین دلیل Sigortasistem.com به عنوان یک شرکت کارگزاری آنلاین بیمه قصد دارد تا امکان مقایسه و استعلام شرایط بیمه نامه ها را با پیشرفت تکنولوژی و فروش آنلاین بیمه فراهم کند و در نتیجه خرید انواع بیمه نامه را تسهیل کند. در اسرع وقت انجام شود پس از استعلام و مقایسه شرکت های مختلف بیمه، به صفحه اصلی bimeh.com رفته و بیمه شخص ثالث خود را خریداری کنید.

خرید چنین بیمه ای طبق این بستر آنلاین بیمه ماشین (بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث) محدودیت مکانی و زمانی ندارید و شرایط بیمه در هر ساعت از شبانه روز از هر شهری ارائه می شود. سامانه بیمه دات کام با گرفتن اطلاعات بیمه و بررسی های لازم بیمه نامه را به آدرس مورد نظر شما ارسال می کند. همچنین کارشناسان بیمه در سامانه https://bimeh.com/ به صورت 24 ساعته آماده ارائه مشاوره رایگان و خصوصی برای شما می باشند.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما