ملکه زیبایی سابق اوکراین نیز به جنگ روسیه می رود

[ad_1]

آناستازیا لنا نماینده اوکراین در مسابقه دوشیزه زیبایی است. بین المللی بزرگ (خانم گراند اینترنشنال) در سال 2015 پستی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که او مسلح است و آماده دفاع از کشورش است.

او روز شنبه با انتشار عکسی از سربازان اوکراینی در حال مسدود کردن جاده در اینستاگرام خود نوشت: «هرکسی که به قصد حمله از مرز اوکراین عبور کند، کشته خواهد شد».

ملکه زیبایی سابق اوکراین نیز به جنگ روسیه می رود

او همچنین عکسی از سربازان با 97000 دنبال کننده در اینستاگرام با ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به اشتراک گذاشت و زلنسکی را یک رهبر واقعی و قوی توصیف کرد.

ملکه زیبایی سابق اوکراین نیز به جنگ روسیه می رود

از زمانی که پوتین جنگ علیه اوکراین را آغاز کرد، ملکه زیبایی سابق از پلتفرم خود برای حمایت از کشورش استفاده کرده است. وی از کشورهای غربی خواست تحریم هایی را علیه بانک های روسیه در سیستم بانکی سوئیفت اعمال کنند. انجمن ارتباطات مالی بین بانکی (سوئیفت) توسط بیش از 11000 بانک و مؤسسه مالی استفاده می شود و روز شنبه اتحادیه اروپا و ایالات متحده و متحدان آنها با حذف بانک های روسی از سیستم بین المللی موافقت کردند.

ملکه زیبایی سابق اوکراین نیز به جنگ روسیه می رود

آناستازیا همچنین از هموطنان اوکراینی خود خواست تا همه علائم جاده را حذف کنند تا حرکت برای نیروهای مهاجم دشوارتر شود. در این فراخوان آمده است: «کلیه علائم جاده‌ای در جاده‌های کشور را حذف کنید». ارتباط دشمن بد است آنها جهت را در این منطقه درک نمی کنند. بیایید به آنها کمک کنیم که مستقیماً به جهنم بروند. «آژانس دولتی بزرگراه اوکراین از همه سازمان‌های جاده‌ای، جوامع منطقه‌ای و مقامات محلی خواست فوراً علائم جاده‌ای نزدیک خود را حذف کنند».

ملکه زیبایی که از دانشگاه اسلاو اوکراین در کیف در رشته بازاریابی و مدیریت فارغ التحصیل شده است، در چند سال گذشته عکس هایی از پوشیدن تجهیزات نظامی خود در جنگل ها و زمین های تمرینی سرپوشیده به اشتراک گذاشته است، اما اکنون به نظر می رسد که او لاستیک خود را جایگزین کرده است. گلوله با سرب گلوله

ملکه زیبایی سابق اوکراین نیز به جنگ روسیه می رود

خانم سابق اوکراین قبلاً به عنوان مدل و مدیر روابط عمومی در ترکیه کار می کرد. او همچنین توانایی صحبت به پنج زبان را دارد و به عنوان مترجم کار کرده است.

بیشتر بخوانید:

این دو برادر و قهرمان سابق بوکس جهان نیز برای دفاع از اوکراین اسلحه به دست گرفتند

چگونه فرار از آلمان شرقی با یک ماشین لباسشویی باعث شد پوتین به فکر انتقام از غرب بیفتد؟

سوئیفت چیست؟ محرومیت روسیه از این سیستم بانکی چه تاثیری بر اقتصاد این کشور خواهد داشت؟

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما