اسپالتی به چمن مقدونیه چسبید!

[ad_1]

کد خبر: 1964316
سپتامبر 19, 1402 در 01:03
163 بازدید

1
چشم انداز

ایتالیا در تساوی 1-1 مقابل مقدونیه خوب بازی کرد، اما لوچیانو اسپالتی معتقد است کیفیت چمن مانع از عملکرد خوب بازیکنانش شد.

اسپالتی به چمن مقدونیه چسبید!

به گزارش “ورزش سه”، لوچیانو اسپالتی پس از تساوی 1-1 مقابل مقدونیه شمالی می گوید که تیم ملی ایتالیا خوب بازی کرد اما از بازی بعدی ترکیب تیمش را تغییر خواهد داد.

این بازی برای سرمربی جدید که تنها 9 روز پیش کار خود را آغاز کرده بود، نتیجه تلخی داشت. اسپالتی پس از استعفای ناگهانی روبرتو مانچینی در 13 آگوست منصوب شد.

اسپالتی پس از بازی امشب به ری اسپورت و اسکای اسپورت ایتالیا گفت: “دوره سختی بود که بازی شکست خورد و ما آمادگی بازسازی دفاعی را نداشتیم، بنابراین فاصله بین خطوط توسط هافبک های آنها پس گرفته شد.”

1922867

سر پیچعملکرد تیم

با این حال، تیم خوب بازی کرد که می توانیم روی آن کار کنیم. نگذاشتیم زیاد نفوذ کنند و وقتی وقت و مکان داشتیم زحمت ارسال پاس های درست را هم به خود ندادیم. تنها توانایی ما این است که این بازی را بررسی کنیم و سعی کنیم پیشرفت هایی را پیدا کنیم و روی مفاهیمی کار کنیم که به اندازه کافی خوب کار نمی کنند. تماشای مجدد ویدیوهای بازی به اندازه یک جلسه آموزشی ارزشمند خواهد بود.

سر پیچکیفیت بازی

ما می توانستیم کیفیت بهتری داشته باشیم زیرا آنها با 5 نفر دفاع می کردند، بنابراین می توانستیم راحت تر آنها را به دردسر بیندازیم. وضعیت زمین نیز چشمگیر بود زیرا کیفیت این چمن به درستی قابل عبور نبود.

سر پیچتنش برای بازی اول

من همیشه کمتر میخوابم طبیعی است که در مورد بازی اول احساساتی باشید زیرا در ورزشگاه شما برگزار نمی شود، همه در ایتالیا هستند. در عوض، ایتالیایی ها در سراسر جهان برای ما جلوی تلویزیون هایشان هستند. امیدوارم ما را ببینند و بتوانند قضاوت کنند.

سر پیچبازی با اوکراین

مجبور شدیم چند بازیکن را برای بازی بعدی عوض کنیم زیرا کیفیت زمین با آنها مخالف بود. همچنین مجبور شدم چند بازیکن که کارت زرد گرفتند را اخراج کنم. متأسفانه آنها خیلی دیر گل تساوی را به ثمر رساندند، ما زمان زیادی برای واکنش نداشتیم.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما