پردازنده اینتل Raptor Lake احتمالا حداکثر 32 تمرین خواهد داشت & Zomit

[ad_1]

انتظار می رود اینتل تا قبل از پایان سال جاری نسل سیزدهم پردازنده های سری Raptor Lake را عرضه کند. Raptor Lake مشتریان را در دسترس مشتریان قرار دهید. به نظر می رسد که تیم آبی و شرکای آن در حال آماده شدن برای افتتاح دریاچه رپتور هستند. زیرا نمونه های جدید پردازنده در دنیای واقعی دیده می شد.

توماس هاردور، یک فرد ناشناس با دسترسی به پردازنده ای از خانواده اینتل Raptor Lake، تراشه را در Ashes of the Singularity ثبت اختراع کرد تا امتیازاتی را به پایگاه داده بنچمارک بازی اضافه کند. نتایج بنچمارک تعدادی از ویژگی های فنی منتسب به پردازنده های Raptor Lake را تایید می کند. یکی از متقاعد کننده ترین شایعات پیرامون Raptor Lake، توانایی این پردازنده در مدیریت تا 32 ضربه همزمان است.

بنچمارک ذکر شده Ashes of the Singularity زمانی ضبط می‌شود که بازی با تنظیمات پیش‌فرض Min_1080p اجرا می‌شود، بنابراین عملکرد GPU سیستم تأثیری در نتیجه ندارد (سیستم از کارت گرافیک GeForce RTX 3090 استفاده می‌کند).

شایعات قبلی حاکی از این بود که پردازنده‌های 8 هسته‌ای Raptor Lake اینتل از SMT دو هسته‌ای و 16 SMT کم مصرف قدرت خواهند گرفت. معیار جدید تا حد زیادی این ادعا را تایید می کند.

نتیجه بنچمارک پردازنده اینتل Raptor Lake نسل سیزدهم

نتایج مقایسه Ashes of the Singularity چندان قابل تحسین نیست. پردازنده اینتل Raptor Lake موفق به کسب 13400 امتیاز شد. سیستمی با اجزای مشابه و پردازنده اینتل Core i9-12900K توانسته امتیاز ۱۳۳۰۰ را در همان بنچمارک کسب کند. البته می توان برای این موضوع توضیح منطقی داد.

مقالات مرتبط:

Ashes of the Singularity یک بازی بسیار قدیمی است و به ندرت ممکن است بیش از 8 هسته داشته باشد. بر این اساس، به نظر نمی رسد بازی از هسته های کم مصرف اینتل بهره مند باشد. تعداد هسته های قدرتمند پردازنده های Raptor Lake برابر با Alder Lake است. با این حال، Raptor Lake دارای هسته های کم مصرف است و از آنجایی که Ashes of the Singularity با هسته های کم مصرف مناسب نیست، این معیار ممکن است معیار خوبی برای مقایسه عملکرد دقیق پردازنده های نسل 13 و 12 اینتل نباشد.

حضور پردازنده نسل سیزدهم اینتل Raptor Lake در لیست بنچمارک بازی AOTS

توجه داشته باشید که ما در حال حاضر با پردازنده ای به نام Original Intel(R) 0000 روبرو هستیم که البته طبیعی است. چون با نسخه نهایی چیپ سروکار نداریم. با در نظر گرفتن این موضوع، اینتل احتمالاً در طول زمان بهبودهایی را برای بهبود Raptor Lake انجام خواهد داد. مهمتر از نتیجه معیار، تایید ضمنی ادعای Raptor Lake است که از پیکربندی جدید 8 هسته پرقدرت و 16 هسته کم مصرف استفاده می کند.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما