اشکال عجیب Insignia; گل تقدیم به بارسا :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812474 |
06 مرداد 1400 شهریور 13:08 |
513 بازدید |

0
نظرات

لورنزو اینسینیه ستاره ناپولی شب گذشته مقابل بارسلونا مرتکب اشتباه عجیبی شد. ب

به گزارش “ورزش سه”، دیدار پلی آف با بارسلونا در مرحله پلی آف لیگ اروپا برای ناپولی شروع خوبی نداشت و شاگردان لوسیانو اسپالتی تنها 9 دقیقه پس از شروع بازی با یک گل از حریف خود عقب افتادند.

جوردی آلبا با یک ضد حمله بسیار سریع دروازه را پاک کرد و این در حالی بود که اشتباه عجیب اینسینیه هنگام طراحی موقعیت در دروازه بارسا باعث شد این تیم حداکثر استفاده را از این فرصت ببرد.

یک ضربه کرنر برای ناپولی باعث شد تا 7 بازیکن این تیم وارد محوطه جریمه بارسا شوند. اینسینیه پشت کودتا بود و پس از پاسخ به تشویق هواداران، دستش را بالا برد و برنامه خود را به هم تیمی هایش اعلام کرد.

این صحنه ای است که بارها در بازدیدهای ریبوت دیده ایم. ، ناموفق

این بازیکن ضربه بدی به توپ زد که هم از نظر ارسال توپ اشتباه بود و هم قدرت کافی نداشت. این باعث شد که توپ در مقابل اوبامیانگ آمریکایی مسن تر قرار بگیرد، او برای کمک به دفاع عقب نشینی کرد و او ضدحمله را بسیار سریع آغاز کرد.

تلاش زلینسکی برای گرفتن توپ کافی نبود و او پاس را به آداما ترائوره ​​داد و او با عبور از سد رحمانی و ارسال یک پاس گل به جوردی آلبا، این بازیکن را با نتیجه یک بر صفر به سود ناپولی به پایان رساند.

این موضوع اسپالتی را به شدت عصبانی کرد زیرا می توانست با کمی دقت بیشتر گلزنی کند. نکته جالب این است که اینسینیه، قدرت پاس معروف این اشتباه را مرتکب شد و ناپولی در این سال ها به استفاده از ضربات ضربه آف معروف است.

لازم به ذکر است که عملکرد آنها در زمین به قدری خوب بود که حتی روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا نیز الگوهایی را که به کار می بردند مورد مطالعه قرار داد.

این بار اما ضربات شروع مجدد به سود ناپولی نبود و آنها تاوان سنگینی برای این اشتباه پرداختند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما