بهمن موتور از کامیون مرگبار امپراتوری رونمایی کرد

[ad_1]

گروه خودروسازی بهمن دیزل دیروز از کامیون کشنده جدید خود با نام آمپر BD500 در شهرک صنعتی البرز در استان قزوین رونمایی کرد. این تراکتور مجهز به موتور کامینز و گیربکس ZF نیز مجهز به سیستم پیشگیری از تصادف و ترمز خودکار است.

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن در مراسم رونمایی از کامیون امپراتوری BD500 و خطوط تولید آن گفت: آن را بزرگتر کرد.

وی با اشاره به اینکه بهمن دیزل بیش از 50 درصد در بازار کامیون و بیش از 30 درصد از کامیون کشنده سیبا موتور (FAW) سهم دارد، در ادامه سخنان خود گفت: سهم کل صنعت خودروهای تجاری کشور است. در سال 1401 تولید سیبا موتور و بهمن دیزل دو برابر می شود. در عین حال تلاش می کنیم جایگاه پیشرو خود را در تولید و کیفیت خدمات حفظ کنیم.»

شایان ذکر است که بهمن موتور در نظر دارد سال آینده دو محصول 12 و 18 تنی دیگر را روانه بازار کند.

کامیون کشنده BD500 Ampere چه ویژگی هایی دارد؟

Empower به یک موتور 12 لیتری کامینز توربو دیزل و شش سیلندر خطی مجهز شده است. 490 اسب بخار قدرت در 1900 RPM و 2300 نیوتن متر گشتاور در 1100 RPM تولید می کند.

این کامیون نیز هست گیربکس تمام اتوماتیک 12+2 دنده با تعویض دستی ساخت شرکت ZF. سیستم تعلیق نیز از چهار بادکنک بادی تشکیل شده است.

منبع برق بهمنی دیزل سیستم هشدار خارج از جاده (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم الکترونیکی کنترل پایداری (ESC)علاوه بر کابین ارگونومیک، سقف بلند برای حرکت راحت در کابین، صندلی راننده ارگونومیک با سیستم تعلیق بادی و تنظیم شش جهته، دو تخت بزرگ و راحت برای استراحت راننده و سرنشینان، مجهز به کلیدهای کنترل چند رسانه ای و کروز کنترل، فرمان، یخچال مسافرتی و سانروف برقی است.

موتور بهمن، این محصول قیمت رقابتی (حدود 3 میلیارد تومان) و گارانتی دو ساله یا 200 هزار کیلومتر راه را برای دستیابی بازار به سهم بیشتری از بازار هموار می کند.

این خودروی مدرن همچنین دارای گواهی استاندارد اروپا (R105) است زیرا برای حمل و نقل مواد ضروری و خطرناک مانند سوخت طراحی شده است.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.