اعتراف نادر سرمربی: هدف ما هند بود و رد شد :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812469 |
06 مرداد 1400 شهریور 12:25 |
21,422 بازدید |

9
نظرات

در لیگ اروپا رخ داد

حرکت جالب قربانقلی بردی محمداف سرمربی قره باغ نتیجه بازی این تیم مقابل مارسی را به سود حریف تغییر داد.

به گزارش “ورزش سه”، کسانی که فکر می کردند بحث این ورزش با ورود کمک داور ویدئویی به پایان می رسد، به کلی ناامید شدند.

با این حال، این فناوری کمک زیادی به بهبود وضعیت کرده است و در زمانی که در دسترس نباشد به راحتی می توان به این تفاوت پی برد. اتفاقات لیگ اروپا در واقع موید این ادعاست.

در بازی دیشب مشاجره عجیبی در یکی از مسابقات این رقابت ها به وجود آمد. همه چیز از گلی که باشگاه آذربایجان در بازی قره باغ و مارسی به ثمر رساند شروع شد.

مارسی که در بازی برگشت پلی آف لیگ اروپا نیز با نتیجه 1 بر 3 پیروز شد، در باکو با تک گل بر حریف خود مسلط شد.

قره باغ که چیزی برای از دست دادن نداشت با تمام وجود شروع به حمله کرد و بعد از نیم ساعت بازی را به تساوی کشاند اما وجی از هند گل را به ثمر رساند.

این بازیکن در تلاش برای احیای گل معروف الله با گلی که مارادونا به ثمر رساند، با دست راست دروازه بان حریف را شکست داد. درست مثل بازی انگلیس و آرژانتین، این بار هم داور در باکو متوجه آن نشد.

از سوی دیگر بازیکنان مارسی متوجه این موقعیت شدند و واکنش تندی به داور نشان دادند و خواستار لغو گل شدند. نبود کمک داور ویدیویی در لیگ اروپا اینجا حس خوبی داشت. داور با نشان دادن کارت به بازیکنان سعی کرد اوضاع را آرام کند اما گل را رد نکرد.

بازیکنان مارسی و نیمکت نشینان از داور خواستند که از وجی بپرسد که آیا توپ را با دست زده است یا خیر، اما این بازیکن فاصله خود را با تماشاگران حفظ کرد و سعی کرد وانمود کند که هیچ اتفاقی نیفتاده است. با این حال، متئو گوندوزی، بازیکن قرضی آرسنال، بازیکن مارسی، بازیکن را تعقیب می کند و همچنان فریاد می زند: “تو کلاهبردار هستی!”

این جنجال باعث شد سرمربی قره باغ مداخله کند و از بازیکن خود بخواهد که واقعیت را بپذیرد زیرا شرایط بسیار پیچیده است. وجی در نهایت اعلام کرد که گل را با دست به رد داور زده و نتیجه 0-1 به سود تیم میزبان خواهد بود.

این اتفاق هشت دقیقه بعد از به ثمر رسیدن گل با اعتراض شدید بازیکنان رخ داد اما این بازیکن تصمیم گرفت حقیقت را به داور بگوید تا نماد اجرای کامل قوانین بازی جوانمردانه باشد.

پس از این اتفاق و رد گل، دیمیتری پایه، ستاره فرانسوی مارسی با اعلام داور به باشگاه حریف رفت و از دخالت سرمربی این تیم تشکر کرد و قبول گل رد شد.

مارسی خاطره بسیار بدی از گلزنی مقابل بنفیکا در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا در سال 1990 داشت، خطای هندی که منجر به حذف معروف آنها شد زمانی که واتا گلی را زد که بعدها به “دست بازی” معروف شد. شیطان.” او به این تیم گل زد.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما