کونته: سایر باشگاه ها نیز مالکان روسی دارند – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814840 |
29 اسفند 1400، 20:19 |
511 بازدید |

0
نظرات

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام از حضور رومن آبراموویچ در چلسی تمجید کرد.

تاتنهام شامگاه شنبه در هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت.
تاتنهام در این هفته اورتون را با پنج گل شکست داده است، دو بازی دیگر، تنها دو امتیاز کمتر از یونایتد در حال حاضر در رده پنجم.
کونته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: فکر می کنم در حال پیشرفت هستیم و با تکیه بر تمرینات و کار روزانه، پیشرفت بیشتری می کنیم. اکنون ما آماده ایم تا بفهمیم کجا ایستاده ایم.»
او با اشاره به یونایتد گفت: آنها در دربی هفته گذشته مقابل منچسترسیتی با نتیجه 4-1 شکست خوردند و اهمیت این بازی ها را می دانید. اما باید سعی کنیم ثبات را حفظ کنیم و به فکر خودمان باشیم نه دیگران. ما می خواهیم پیشرفت تیم را در این بازی نشان دهیم.”

سرمربی ایتالیایی درباره رقابت نزدیک روی جدول افزود: این یک بازی مهم مقابل تیمی است که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می جنگد. آنها معمولاً این سهمیه را داشتند اما در این فصل مشکلات زیادی داشتند. ببین چه اتفاقی افتاده.”
سرمربی تاتنهام که پیش از این با چلسی قهرمان لیگ برتر شده بود، درباره وضعیت فعلی باشگاه و لیست تحریمی رومن آبراموویچ توسط دولت انگلیس گفت: “در هر صورت، شما باید مسئولیت کار خود را بپذیرید. من به عنوان یک مربی و بازیکن، من به عنوان یک مربی و بازیکن، مسئولیت کار خود را برعهده دارم. فکر کن کار من روشن است.” وقتی او شما را استخدام می کند، شما تنها مسئول عملکرد خود هستید و تمام تلاش خود را برای باشگاه انجام می دهید.”
کونته با اشاره به حضور گسترده روس های ثروتمند در این ورزش گفت: ما در مورد یک باشگاه بزرگ صحبت می کنیم که مالک آن می تواند آن را به یک باشگاه بزرگ تبدیل کند. گفت. توجه داشته باشید که چلسی در دوران خود عناوین زیادی کسب کرده است. فکر می‌کنم در تیم‌های دیگر نیز صاحبان تیم روسی هستند و این در مورد همه ورزش‌ها صدق می‌کند، نه فقط فوتبال.»

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما