امارات بزرگترین شرکت های ارز دیجیتال جهان را جذب می کند |

[ad_1]

به گفته یک مقام دولتی امارات متحده عربیکشوری که سعی در صدور مجوزهای فدرال برای ارائه دهندگان خدمات دارد دارایی های مجازیبرخی از بزرگترین شرکت های جهان در این زمینه رمزارزها در پایان سه ماهه اول سال جاری. شرکت هایی مانند باینانس آنها به فکر حضور بیشتر در این کشور هستند.

این مقام گفت که امارات قصد دارد یک اکوسیستم ایجاد کند. استخراج کریپتو توسعه دهید. این مقام مسئول که به دلیل سیاست دولت نخواست نامش فاش شود، افزود: سازمان بورس و اوراق بهادار در مراحل پایانی قرار دارد. اصلاح قانون ارزهای دیجیتال اعطای مجوز نصب VASP.

باینانس

من باید بگویم VASP موسسه‌ای که در زمینه دارایی‌های مجازی فعالیت می‌کند و یک یا چند سرویس از قبیل خدمات کیف پول، قوانین بازار و معاملات ارز، صرافی‌های ارز دیجیتال، ارزهای دیجیتال و صدور توکن‌های پرداخت را ارائه می‌کند.

باینانس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال این یکی از شرکت هایی است که قصد دارد از نظر حجم معاملات در امارات حضور گسترده داشته باشد. سیستم صدور مجوز جهانی برای شرکت های دارای دارایی های مجازی می تواند به امارات متحده عربی در رقابت با سایر شرکت ها کمک کند. موسسات مالی از جمله کشورهای رقیب سنگاپور و هنگ کنگ رقابت کنید.

مجوزهای VASP قبلاً در برخی از مناطق آزاد مالی امارات صادر شده است. طبق گزارش دولتی که بلومبرگ نیز آن را مشاهده کرده است، دبی تاکنون مرکز بسیاری از کالاها بوده است. 22 مجوز منتشر شد. این در حالی است که ابوظبی بازار جهانی دارد 6 مجوز و سازمان واحه سیلیکون دبی حداقل یک مجوز دارد. مرکز مالی بین المللی دبی، مقر اکثر بانک های وال استریت در خاورمیانه، در حال حاضر فاقد چنین مجوزهایی است.

امارات در اواخر سال گذشته یک ارزیابی ریسک دارایی دیجیتال انجام داد. 14 سازمان در بخش دولتی و 16 موسسه در بخش خصوصی پیوستند.

گزارشی در سال گذشته نشان داد که اگرچه از VASP برای مشارکت استفاده شده است، طرح های مالی غیرقانونیاین خطرات زیادی را به همراه دارد، اما دولت به این نتیجه رسیده است که مقررات مناسب به جای ممنوعیت کامل، می تواند چنین تهدیدهایی را کاهش دهد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما