دفاع مصمم بوفون مقابل دوناروما؛ در انتظار اشتباه خود – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1814738 |
29 اسفند 1400، 13:15 |
7,861 بازدید |

4
نظرات

جان لوئیجی بوفون اسطوره دروازه بان ایتالیایی از دروازه بان پاری سن ژرمن حمایت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بسیاری جان لوئیجی دوناروما را عامل حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا می دانند. در شرایطی که تیم فرانسوی با یک گل از حریف پیش بود، کریم بنزما از تاخیر بیش از حد دوناروما استفاده کرد و روی دروازه بان ایتالیایی فشار آورد و باعث شد تا او توپ را از دست بدهد و در نهایت خود بنزما نتیجه را به تساوی بکشاند. .

در حالی که بسیاری بر این باورند که بنزما در دوناروما مرتکب اشتباه شده است، اما این موضوع از انتقادات دروازه بان ایتالیایی کم نکرد. جانلوئیجی بوفون گفت: “این نوع اشتباهات برای رشد خوب هستند، آنها بخشی از یک پیشرفت هستند و من مطمئن هستم که تاثیر منفی نخواهد داشت زیرا دوناروما قبلاً ثابت کرده است که قدرت غلبه بر آنها را دارد.” زمان های سخت آنقدر قوی است که تحت تأثیر همه اینها قرار نگیرد. جیجیو در کنار تیبو کورتوا و مانوئل نویر یکی از بهترین دروازه بان های جهان است.

بوفون گفت: “می خواهم خیلی صادقانه بگویم، در ایتالیا این یک اشتباه بود. شاید به عنوان یک دروازه بان پس از بررسی VAR عصبانی می شدم. از طرف دیگر اگر داور سوت می زد، بازیکنان رئال مادرید دیوانه می شدند. ججو در زمین مانده بود، شاید اتفاق دیگری می افتاد.

اشتباهات رایج هستند، جیجیو هنوز هم می تواند چیزهای زیادی ارائه دهد. این یک خطای غیرقابل انکار است. جیجیو با پیوستن به پاری سن ژرمن، انتخابی نامحبوب اما قابل احترام انجام داد. او می خواست جاه طلبی خود را افزایش دهد، چیزی که خیلی ها دوست نداشتند. آنها منتظر اشتباه او هستند. مشکل این نیست که فرانسوی ها از آن لذت می برند، بلکه ایتالیایی ها منتظر آن هستند.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما