امشب هم رونالدو را ثابت کن! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813893 |
15 اسفند 1400 09:50 |
296 بازدید |

0
نظرات

انگیزه بالاتر از گواردیولا چیست؟

کریستیانو رونالدو روزهای بدی را مقابل منچسترسیتی سپری کرد.

نه چندان دور از انتقال به منچسترسیتی در ابتدای فصل، کریستیانو رونالدو در ساعات پایانی نظر خود را تغییر داد و پس از 13 سال پیراهن قرمز بر تن کرد. حالا امشب کریستیانو رونالدو در دربی منچستر به میدان می رود که شیاطین سرخ چاره ای جز کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مقابل سیتی ندارند و شاگردان پپ گواردیولا نمی خواهند صدر جدول را از دست بدهند.

رویارویی شبانه کریستیانو رونالدو با پپ گواردیولا احتمالا بدترین شکست زندگی ستاره پرتغالی در نوکمپ بود.

اولین برخورد کریستیانو رونالدو با پپ گواردیولا به بیش از یک دهه و به ال کلاسیکو جنجالی باز می گردد. در شب تلخ شکست 5-0 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نوکمپ در نوامبر 2010، کریستیانو رونالدو در جریان ضربات اوت با مربی رقیب درگیری فیزیکی کوتاهی داشت که اولین خاطره جنجالی بین او و گواردیولا را رقم زد.

رونالدو اولین بازی خود را برای منچستریونایتد در سال 2003 انجام داد و اولین بازی خود را در لیگ برتر در 13 دسامبر همان سال انجام داد. شیاطین سرخ در این دیدار 3-1 پیروز شدند و البته سه ماه بعد در بازی برگشت 4-1 شکست خوردند.

ستاره پرتغالی در دو دهه اخیر 15 بار برای یونایتد و رئال مادرید مقابل سیتیزن ها به میدان رفته است و آمار او مقابل این تیم مانند دیگر تیم های بزرگ نیست. رونالدو در 15 بازی مقابل منچسترسیتی 5 گل به ثمر رسانده است و رکورد گلزنی او در هر سه بازی مقابل سیتی عملکرد فوق العاده ای ندارد.

پس از بازگشت به انگلیس در تابستان 2021، اولین دیدار رونالدو با سیتی برای او خوب پیش نرفت و تیم پپ گواردیولا در ماه نوامبر در اولدترافورد 2-0 پیروز شد. ستاره پرتغالی در مجموع 9 برد، دو تساوی و چهار باخت مقابل سیتی به دست آورده است.

رونالدو شش بازی مقابل سیتی در ورزشگاه اتحاد انجام داد و یک گل خانگی دریافت کرد و دو کارت قرمز دریافت کرد. در واقع، در 48 بازی دربی منچستر در لیگ برتر، 8 کارت قرمز دریافت شده است و کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد تنها بازیکنی است که بیش از یک بار در ژانویه 2006 و بیش از یک بار در نوامبر 2008 اخراج شده است.

رونالدو در 10 می 2009 با یک حرکت باشکوه دروازه سیتی را باز کرد و در آخرین دقایق با پیراهن رئال مادرید در سال 2012 جو هارت را با ضربه ای باشکوه از گوشه سمت چپ شکست داد و ژوزه مورینیو را خوشحال کرد. غذا بخور.

سال 2022 برای کریستیانو رونالدو خوب شروع نشد و ستاره پرتغالی با افت قابل توجهی در آمار گلزنی مواجه شد. اما درخشش مقابل منچسترسیتی در دربی می تواند شرایط را تغییر دهد و نقطه شروعی برای درخشش کریستیانو رونالدو در ادامه فصل باشد.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما