لپ تاپ Book Prime با هدفون Buds Air 3 Rim در MWC 2022 معرفی شد – زومیت

[ad_1]

رایلی لپ تاپ Realme Book Prime و هدفون Reame Buds Air 3 را در MWC 2022 معرفی کرد. در زیر نگاهی به مشخصات لپ تاپ ویندوزی جدید این شرکت و ایرفون TWS Bads Air 3 خواهیم داشت.

به گفته XDA، Reelbook Prime جدید یک لپ‌تاپ ارزان‌قیمت ویندوزی است که از پردازنده نسل یازدهم Core i5 11320H اینتل و نمایشگر 2K FullVision بهره می‌برد. بدنه این لپ تاپ از آلومینیوم ساخته شده و ضخامت آن تنها 14.9 میلی متر است. این دستگاه از سیستم خنک کننده مایع VC با دو فن استفاده می کند. این محصول با 512 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. البته مشتریان می توانند مدل ارزان تری را با هشت گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه خریداری کنند.

لپ تاپ رنگ آمیزی کتاب ریلمی پرایم

ریلمی هنوز به طور کامل مشخصات سخت افزاری لپ تاپ پرایم را فاش نکرده است. البته ریلمی اشاره می کند که کیبورد این لپ تاپ از نور پس زمینه بهره می برد و ترک پد آن نیز بزرگ است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به Wi-Fi 6، Thunderbolt 4 و پشتیبانی از صدای فراگیر استریو اشاره کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد که Book Prime Riley با هر بار شارژ تا 12 ساعت کار خواهد کرد. سیستم عامل پیش فرض این لپ تاپ ویندوز 11 است.

آب و هوای رایلی ویندز 3

آب و هوای رایلی ویندز 3

جدیدترین هدفون های سری Badz Air Rail ویژگی های ارائه شده در مدل های پرچمدار را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. Badz Air 3 دارای فناوری حذف نویز فعال، درایورهای تقویت کننده باس دینامیک 10 میلی متری، میکروفون های حذف نویز دوگانه، باتری 546 میلی آمپر ساعتی و گواهی IPX5 است.

آب و هوای رایلی ویندز 3

مقاله مرتبط:

Railmi Buds Air 3 از طراحی مشابه مدل قبلی خود بهره می برد و با هر بار شارژ کامل می تواند تا 30 ساعت کار کند. زمان تاخیر این هدفون 88 میلی ثانیه است که برای گیمرها کاملا جذاب خواهد بود. همچنین Buds Air 3 از حالت شفاف برای شنیدن صدای اطراف در حین گوش دادن به موسیقی پشتیبانی می کند. این محصول قابلیت اتصال به دو دستگاه را نیز دارد و از فناوری ضد باد برای ارائه صدای شفاف در هنگام تماس صوتی بهره می برد.

realme buds air 3

قیمت و زمان تحویل

Rookie Book Prime در اروپا با قیمت پایه 9999 یورو و Rollby Buds Air 3 با قیمت پایه 59.99 یورو در دسترس خواهند بود. ریلمی هنوز جزئیات زمان دقیق عرضه این دو محصول را به اشتراک گذاشته است.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما