اولین تریلر سریال Lord of the Rings: Rings of Power سرانجام منتشر شد

[ad_1]

اولین تریلر سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت یا The Rings of Power منتشر می شود و اولین تصاویر بصری این مجموعه نشان می دهد که دنیای این سریال شباهت زیادی به دنیا دارد. ارباب حلقه ها یا ارباب حلقه ها سریال Lord of the Rings: Rings of Power، موردانتظارترین سریال سال 2022، مسئولیت بزرگی برای آمازون بود. این سرویس اولین بار در سال 2017 پس از ادعای جف بزوس، مدیر عامل سابق آمازون، حقوق این سریال را به دست آورد. بازی تاج و تخت آینده را بساز. از آن زمان، طرفداران تالکین مشتاقانه منتظر اطلاعات بیشتر در مورد این سریال بودند. به تازگی اولین تصاویر از سریال Lord of the Rings: Rings of Power منتشر شده و داستانی حماسی اعلام شده است.

اولین تریلر سریال Lord of the Rings: Rings of Power سرانجام منتشر شد

پرایم ویدیو همچنین پوسترهایی از برخی از شخصیت های این مجموعه منتشر کرد که نقش ها و بازیگران بسیار متنوعی را نشان می دهد. بعد از پوسترها و اولین تصاویر مربوط به این سریال مورد انتظار، نوبت به جزئیات داستان سریال ارباب حلقه ها که در دوره دوم سرزمین میانه روایت می شود رسید. یکی از شخصیت های اصلی سریال، گالادریل، با بازی مورفید کلارک در سه گانه اصلی پیتر جکسون، توسط کیت بلانشت بازی می شود. بیشتر فیلم‌های اولیه سریال بر روی نسخه شخصیت‌ها تمرکز دارد و کلارک را در نقش اصلی داستان نشان می‌دهد. اکنون Prime Video اولین تیزر تریلر سری Power Rings را منتشر کرده است. در حالی که این تریلر کوتاه و یک دقیقه‌ای چیز زیادی درباره داستان فاش نمی‌کند، وسعت و اشتیاق سریال مورد انتظار را به نمایش می‌گذارد.

اولین تریلر سریال Lord of the Rings: Rings of Power سرانجام منتشر شد

در یکی از صحنه‌ها، گالادریل را می‌بینیم که تنها با خنجر از یک کوه برق‌دار به سمت کک بالا می‌رود و سپس نوبت به نبردی بزرگ با الف‌ها در زره طلایی می‌رسد. در تریلر ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت نیز وجود اولین هابیت ها یعنی هارفوت ها را می بینیم. با وجود کلیپ های مختلفی که در این تریلر دیده ایم، یک چیز را می توان به طور قطع تایید کرد: Galadriel تمرکز اصلی حلقه های قدرت است. از کلیپی از بالا رفتن او از کوه گرفته تا تصویر حمله او به اسب در میدان جنگ، به نظر می رسد این سریال بر روی داستان این شخصیت تمرکز دارد.

اولین تریلر سریال Lord of the Rings: Rings of Power سرانجام منتشر شد

در حالی که گالادریل یکی از معدود شخصیت هایی است که ظهور سائورون شرور را احساس می کند و باید ساکنان جهان را برای مبارزه با او جمع کند، این به موازات اطلاعاتی است که اخیراً در مورد داستان سریال فاش شده است. فرنچایز ارباب حلقه ها برای اکران در سپتامبر آینده برنامه ریزی شده است و باید منتظر تریلرها و اخبار بیشتری از این سریال مورد انتظار و پرهزینه باشیم.

بیشتر بخوانید: سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power; از اولین تصاویر تا تاریخ انتشار و بودجه باورنکردنی

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما