آردا توران از گالاتاسرای – اسپورت تریو جدا شد

[ad_1]

کد خبر: 1813235 |
19 اسفند 1400 19:14 |
11,909 بازدید |

3
نظرات

پایان تلخ فوتبال برای هافبک سابق بارسا;

آردا توران که انتظار می رفت در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کند به دلایل فنی از گالاتاسرای جدا شد.

به گزارش “ورزش سه”، آردان توران یکی از بهترین بازیکنان قرن بیست و یکم فوتبال ترکیه است و به دلیل وزنی که در تصاویر تلویزیونی نیز مشهود است، حالا سوژه شبکه های اجتماعی شده است. این بازیکن که سابقه بازی در اتلتیکو مادرید و بارسلونا را دارد در حال حاضر با گالاتاسرای قرارداد دارد و حالا در روزنامه صباح خبرهای جالبی درباره این بازیکن منتشر شده است.

به گزارش این روزنامه، آردا پس از ناکامی در دیدار مقابل گازتپه و ریزه اسپور به دلیل مشکلات فنی و عدم آمادگی جسمانی از لیست گالاتاسرای خط خورد. البته به نظر می رسد مشکلی بین کادرفنی گالا و این بازیکن وجود نداشته باشد، اما با توجه به شرایط منفی که این بازیکن در آن قرار دارد، تصمیم گرفته شد تا پایان فصل با گالاتاسرای تمرین کند اما او در ترکیب نخواهد بود. در این زمینه.

پس از مصدومیت موسلرا، هافبک تهاجمی گالاتاسرای که کاپیتان اول تیمش بود از این تیم جدا شد.

در همین حال، نیهات کیرمیزی، عضو هیئت مدیره باشگاه در مصاحبه ای اعلام کرد که کادرفنی تصمیم نهایی را در مورد بازیکنان خواهد گرفت، اما عدم انجام دو یا سه بازی یک بازیکن به معنای حذف او از بازی نیست. تنظیم. او البته صراحتاً این خبر را تکذیب نکرد و گفت در مورد آردا توران فقط کادرفنی تصمیم نهایی را می گیرد.

توران پس از قرار نگرفتن در ترکیب بارسلونا، در زمستان 2018 به صورت قرضی از کاتالان ها جدا شد و به تیم ثروتمند استانبول باشاکشهیر پیوست. آردا در بازی اول عملکرد خوبی داشت اما پس از اعتراض به داور بازی مقابل سیوا اسپور، او را هل داد و کارت قرمز گرفت. فدراسیون فوتبال ترکیه بعداً او را 18 بازی (به 10 بازی کاهش داد) محروم کرد که این سنگین ترین محرومیت در تاریخ فوتبال ترکیه است.

پس از این، استانبول باشاکشهیر تصمیم به فسخ قرارداد با این بازیکن برای پیوستن به تیم اصلی گالاتاسرای گرفت، اما شرایط در گالا برای ستاره ترکیه ای خوب پیش نرفت.

نکته مهم این است که آردا در پایان فصل باید فوتبال را ترک کند اما شرایط فنی نامناسب این بازیکن باعث شد تا دومینیک تورنت سرمربی گالاتاسرای او را ترک کند و این بازیکن فقط می تواند در این تیم بماند. تحصیلات.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما