اولین سرمایه گذاری بیمه دارای مجوز – زومیت

[ad_1]

مقاومت صنعت بیمه برای ورود به فروش و پشتیبانی آنلاین، مدت‌هاست که صنعت را از مزایای فرصت‌های موجود دور نگه داشته است. اما پس از مدت ها امنیت مالی و امنیت پرداخت، برخی ترس ها کنار گذاشته شد و صنعت بیمه نیز از فروش و پشتیبانی آنلاین برخوردار شد.

بیمه بازار اولین حرکت شروع در زمین بیمه آنلاین او در سال ۱۳۹۵ وظیفه خود را آغاز کرد. این گام بزرگ که در زمینه فروش آنلاین بیمه برداشته شد، مانند دیگر استارت آپ های ایران، برای تاسیس و ادامه ماجراهای بسیاری را پشت سر گذاشت و مانند هر کسب و کاری روزهای سختی را پشت سر گذاشت.

با این حال، حفظ تعادل در هر جهت، کلید موفقیت است. بازار سیگورتا با در دست گرفتن همین سمت توانسته این روزها به عنوان نماینده رسمی فروش بیمه به فعالیت خود ادامه دهد. پس از این اقدام جسورانه، سایر شرکت ها به فروش بیمه هجوم آوردند و وارد بازار رقابتی شدند.

مزیت اصلی این سایت خرید آنلاین بیمهامکان بررسی شرایط اکثر شرکت های بیمه و مقایسه قیمت ها. این ویژگی فرصتی برای متقاضیان بیمه است که پس از بررسی و مقایسه، بیمه مورد نظر خود را خریداری کنند.

بیمه بازار

در حال حاضر 70 درصد بیمه نامه ها به صورت آنلاین در بازار سیگورتا صادر می شود و نسخه چاپی آن تنها با درخواست خریدار به آدرس های پستی ارسال می شود.

علاوه بر این، خط پشتیبانی آنلاین بازار بیمه به طور فعال به مشتریانی که در فرآیند خرید سؤال یا مشکلی دارند خدمات می دهد. بخش پشتیبانی روزانه به طور متوسط ​​به 2000 تماس پاسخ می دهد. این میزان تماس نشان دهنده ارتباط مستقیم با خریداری است که خرید اینترنتی بیمه را به روش قدیمی انتخاب می کند.

در بیمه بازار، ارتباط با خریداران تنها به پشتیبانی ختم نمی شود. در شبکه های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام، اطلاعات پیچیده در حوزه بیمه و تغییر قوانین آن به زبان ساده برای مخاطبان توضیح داده می شود. پاسخگویی به سوالات و پیگیری مشکلات نیز در اولویت این قسمت می باشد.

اکنون پس از گذشت پنجاه سال از راه اندازی کسب و کار و جلب اعتماد و رضایت ارزشمند مصرف کنندگان، بیمه بازار موفق به اخذ مجوز کارگزاری آنلاین و تبدیل شدن به شرکت رسمی فروش بیمه شده است.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما