اهمیت دریافت گوشی با گارانتی معتبر دیجیاتو

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

امروزه همه علاقه مند به استفاده از چنین گوشی هایی برای استفاده از اینترنت، شبکه های اجتماعی و دیگر پلتفرم ها و امکاناتی هستند که تنها با گوشی های هوشمند قابل دسترسی هستند، اما اهمیت گارانتی هنگام خرید این محصولات چیست؟ چرا باید گوشی با گارانتی معتبر بخریم؟

می دانیم که با وجود تمام پیشرفت هایی که بشر تا به امروز داشته است، دستیابی به یک محصول کاملاً بی عیب و نقص و بدون خطا به صورت 100% امکان پذیر نیست و همیشه ممکن است یک ماشین دچار نقص یا از کار بیفتد. در واقع، همه دستگاه های ساخت بشر ما می توانند به دلایل مختلف خراب شوند یا از همان ابتدا دچار مشکل شوند.

ما انسان ها برای رفع این نوع مشکلات به فکر تضمینی افتادیم و تعادلی در روند معاملات ایجاد کردیم! گارانتی ضمانت خدمات ارائه شده پس از فروش محصول توسط سازنده است. در واقع تضمینی است که می تواند ما را از مشکلاتی که ممکن است بعداً به وجود بیاید خلاص کند.

گارانتی موبایل، گارانتی خدمات پس از فروش

مشتریان این روزها بیشتر به اهمیت خدمات پس از فروش و گارانتی واقف هستند و این امر باعث شده است که آنها را به خرید چنین محصولاتی علاقه مند کنند، اما آیا گارانتی می تواند پاسخگوی شما باشد؟

واقعیت این است که گارانتی تلفن همراه طبق جدول مشخص شده در قوانین گارانتی می تواند در خدمت شما باشد. به همین دلیل، انواع مختلفی از وثیقه وجود دارد که مشتری با توجه به خواسته، امکانات و حتی فکر خود انتخاب می کند. به عنوان مثال، زمانی که به خرید یک گوشی موبایل سامسونگ می روید، جالب است بدانید که نوع گارانتی انتخابی شما می تواند بر قیمت گوشی سامسونگ شما تاثیر بگذارد.

گارانتی گوشی به طور کلی شامل چه مواردی می شود؟

رایج ترین نوع گارانتی تلفن همراه که به مشتریان ارائه می شود قوانین زیر را دارد:

  • در صورتی که کاربر تلفن همراه و کاربر به گوشی آسیب وارد کنند، گوشی شما مشمول گارانتی نمی شود.
  • اگر تلفن همراه از همان ابتدا و در حین ساخت مشکلی پیدا کرد و اکنون در هنگام استفاده کاربر خود را نشان دهد، ممکن است گارانتی بتواند مشکل را برطرف کند.
  • در صورت وجود مشکل در فرآیندهای سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه، در صورتی که شامل قوانین کلی گارانتی باشد، خدمات پشتیبانی را نیز پوشش می دهد.

به یاد داشته باشید که گارانتی فقط برای تلفن های همراه نیست، هر وسیله الکترونیکی یا دستگاه هوشمند نیاز به گارانتی دارد.

چرا خرید گوشی بدون گارانتی اشتباه است؟

سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و غیره اگر برای خرید گوشی یا تبلت از برندها به فروشگاه مراجعه کنید و متوجه شوید که برای گارانتی مبلغ محصول باید هزینه اضافی بپردازید، احتمالاً از خود خواهید پرسید که آیا این اشتباه است؟ خرید گوشی بدون گارانتی گارانتی در واقع ضمانت سازنده برای عملکرد و کارکرد بدون مشکل محصول است.

به عنوان مثال وقتی شیائومی برای مدل خاصی از محصول خود 12 ماه گارانتی ارائه می دهد، به این معنی است که در این مدت گوشی تحت هیچ شرایطی مشکلی نخواهد داشت و در صورت بروز مشکل، مسئولیت کامل آن بر عهده شرکت خواهد بود.

البته این گارانتی شامل یک سری قوانین به نام شرایط قرارداد گوشی می باشد. هر شرکت مجموعه ای از قوانین را برای دوره گارانتی ارائه می دهد که با توجه به نوع محصولات ارائه شده و ویژگی هایی که ارائه می دهد توضیح داده می شود. به عنوان مثال نمی توانید گوشی خود را در مدت 11 ماه از مدت گارانتی 12 ماهه خود در زیر خودرو قرار دهید و آن را از بین ببرید و سپس با درخواست گارانتی نمی توانید برای گوشی جدید اقدام کنید.

شرایط و ضوابط در خط مشی گارانتی تلفن همراه شما چارچوبی برای کارهایی است که برای استفاده از خدمات پس از فروش سازنده باید انجام دهید و مواردی که تحت ضمانت نیستند.

خرید گوشی بدون گارانتی اشتباه است زیرا ممکن است هر محصولی ایراد داشته باشد یا در مواجهه با چیزی مشکلات خاصی ایجاد کند زیرا در صورت بروز مشکل می تواند هزینه های تعمیر زیادی را بر دوش شما بگذارد.

هر برندی طبق قراردادهایی که با شرکت های زیرمجموعه خود برای ارائه خدمات پس از فروش بسته است، مقررات خاص خود را تدوین کرده است. در واقع اگر برای خرید گوشی شیائومی به بازار موبایل می روید، نباید انتظار داشته باشید که قوانین و قوانین گارانتی این محصول شبیه به برند سامسونگ باشد.

تحریم تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات پس از فروش در ایران

شرکت های مطرح تلفن همراه دنیا مانند سامسونگ، اپل، هوآوی، ال جی به صورت رسمی در ایران نمایندگی ندارند، بنابراین وقتی برای خرید این گوشی ها می روید با نوعی گارانتی به نام گارانتی شرکت های ایرانی مواجه می شوید. شرکت های رسمی تولید کننده چنین گوشی هایی دلیل تایید شدن ایران در بازارهای جهانی است و اجازه حضور این گونه شرکت ها در ایران را ندارند.

خرید گوشی از فروشگاه های معتبر خیال شما را راحت می کند!

اکنون که متوجه شدید داشتن گارانتی معتبر هنگام خرید گوشی هوشمند یا تلفن همراه چقدر اهمیت دارد، بهتر است به خرید گوشی از یک فروشگاه معتبر که در هنگام خرید گارانتی های مختلفی ارائه می دهد، فکر کنید. خرید، آسان می کند.

این روزها با ظهور علاقه عمومی به استفاده از اینترنت، فروشگاه های اینترنتی زیادی به وجود آمده اند که البته همه آنها معتبر نیستند. فروشگاه رایمند همراه که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است، به عنوان خرده فروشی لپ تاپ، موبایل، لوازم جانبی و دستگاه های هوشمند فعالیت می کند و محصولات خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش می رساند.

این فروشگاه که دارای بیش از 50 نوع محصول مختلف است و خدمات پس از فروش بی نظیری را ارائه می دهد، ممکن است انتخابی بی نظیر برای شما باشد. نظر شما در مورد خرید اینترنتی چیست؟

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما