اگر هلند نباشد، بارسا یکی از این دو مهاجم را خواهد خرید – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814984 |
31 اسفند 1400 16:22 |
8,813 بازدید |

یکی
نظرات

ادعاهای Mundodeportivo

بارسلونا همچنین در حال بررسی گزینه های دیگری برای تقویت خط حمله خود است و تمرکز کامل روی ارلینگ هالند نیست.

قرارداد ارلینگ هلند با بوروسیا دورتموند تا سال 2024 اعتبار دارد، اما بند فسخ 75 میلیون یورویی که تابستان آینده فعال می شود، او را به یکی از موضوعات اصلی بازار نقل و انتقالات تبدیل می کند.

بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی در حال بررسی شرایط این بازیکن هستند اما پیش از این از منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان اولین گزینه برای خرید ستاره نروژی نام برده می شد.
به نظر می رسد بارسلونا به طور جدی وارد این رقابت ها شده و در نتیجه دیدارهایی که با خوان لاپورتا سرمربی هلندی و مینو رایولا و همچنین شخص ژاوی صورت گرفته، احتمال پیوستن به بارسا زیاد است.
بارسلونا تابستان گذشته به دلیل مشکلات مالی و بدهی های بیش از یک میلیارد یورویی لیونل مسی، قرارداد لیونل مسی را تمدید نکرد، اما او اکنون مدعی است می تواند برای هلند هزینه کند.

روزنامه موندو دپورتیوو سه روز پیش جلد خود را به این بازیکن اختصاص داد و اعلام کرد که هلند 250 میلیون یورو برای بارسا هزینه خواهد داشت که شامل بند فسخ و پاداش برای او و سرمربی اش می شود. اما خبرنگاران این روزنامه معتقدند سیتی همچنان شانس اصلی جذب این بازیگر است.

بارسلونا اوبامیانگ، فران تورس و آداما را در زمستان به خدمت گرفت تا از خط حمله خود پشتیبانی کند، اما رهبران باشگاه معتقدند که به ستاره بزرگ دیگری نیاز دارند. موندودپورتیوو امروز نوشت که رهبران بارسا روی گزینه های دیگر تمرکز کرده اند، زیرا می دانند سیتی و رئال در رقابت برای جذب هلند برتر هستند.

به گفته نشریه نزدیک به بارسلونا، بلوگرانا دیدگاه مثبتی نسبت به دو مهاجم چلسی، روملو لوکاکو و تیمو ورنر دارد.

شرایط بد این روزهای چلسی و بلوکه شدن اموال رومن آبراموویچ (مالک باشگاه) به دستور دولت انگلیس منجر به خروج اسپانسرها و حتی بسته شدن حساب های باشگاه شده است. بازیکنان تیم در مه.

لوکاکو تابستان گذشته با 115 میلیون یورو از اینتر به چلسی بازگشت. تیمو ورنر نیز دو سال قبل از لایپزیگ به چلسی رفت، اما هیچ کدام نتوانست موفقیت قبلی خود را در چلسی تکرار کند.

به گزارش موندو، اگر بارسا نتواند هلند را بکشد، به سراغ یکی از دو مهاجم چلسی خواهد رفت.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.