محققان گونه جدیدی از لاک پشت بزرگ را در گالاپاگوس کشف کردند. دیجیاتو

[ad_1]

گونه جدیدی از لاک پشت بزرگ در گالاپاگوس پیدا شده است که پس از آزمایش DNA مشخص شد که قبلاً در فهرست نبوده است. محققان ژنتیکی لاک‌پشت‌های امروزی عصر کریستوبال، با استخوان‌ها و پوسته‌هایی که سالانه جمع‌آوری می‌شوند. 1906 AD مقایسه شد و مشخص شد که متفاوت است.

محققان دانشگاه نیوکاسل در بریتانیا، دانشگاه ییل در ایالات متحده، آژانس حفاظت از محیط زیست گالاپاگوس و سایر موسسات این مطالعه را در مجله رهبری کردند. گسترش می یابد منتشر شده.

این لاک پشت ها در قسمت پایین شمال شرقی جزیره زندگی می کنند که کاشفان قرن بیستم هرگز پا را در آنجا نگذاشتند. بنابراین، تقریبا هشت هزار لاک پشت ها سفری متفاوت با آنچه قبلاً تصور می کردیم داشته اند.

لاک پشت

گونه های بزرگ لاک پشت که تا به امروز در دوره کریستوبال زندگی می کردند کلونوئید چت کردن آنها شناخته شده بودند که از نظر ژنتیکی به مکان دیگری تعلق دارند. آژانس حفاظت از محیط زیست گالاپاگوس گفت این گونه می تواند منقرض شده در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است که جزیره گالاپاگوس محل زندگی دو گونه لاک پشت بوده است که یکی در ارتفاعات و دیگری در ارتفاعات پایین زندگی می کند.

گالاپاگوس و حیوانات مختلف آن

جزیره گالاپاگوس در هزار کیلومتری سواحل اکوادور در اقیانوس آرام، منطقه ای حفاظت شده از حیوانات و گیاهان خاص قرار دارد. با کار شهودی زمین شناسان و طبیعت شناسان بریتانیایی، این مجمع الجزایر چارلز داروین او در مورد تکامل حیوانات مشهور شد.

طبق گزارش پارک ملی گالاپاگوس، 15 گونه لاک پشت در این جزیره زندگی می کردند که سه گونه از آنها صدها سال پیش منقرض شدند. گونه در سال 2019 Chelonoidis phantasica بیش از صد سال پیش در جزیره فرناندو در گالاپاگوس یافت شد که همه فکر می کردند منقرض شده است.

این تیم تحقیقاتی به کار خود ادامه خواهند داد DNA او هزینه استخوان ها و پوسته های پیدا شده را می پردازد تا نام جدیدی برای لاک پشت های تازه کشف شده در این جزیره 557 کیلومتری پیدا کند.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.