اینتر 0-2 لیورپول؛ فرصت طلب مانند تیم باشگاهی :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1810990 |
28 فروردین 1400 شهریور 01:31 |
1,984 بازدید |

4
نظرات

لیورپول در 16 بازی اخیر خود مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 پیروز شده است.

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 20-2021، تیم های اینترمیلان ایتالیا و لیورپول انگلیس از ساعت 23:30 امشب (چهارشنبه) به مصاف هم خواهند رفت. طبق قرعه کشی، اینتر میزبان این دیدار در ورزشگاه جوزپه مه آتزا بود.

در حالی که اینتر با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه D پس از رئال مادرید در مرحله گروهی به مرحله گروهی صعود کرد، لیورپول با 6 برد و 18 امتیاز با برتری در گروه B معروف به گروه مرگ به این مرحله رسید. هر دو تیم در لیگ مربوطه دوم هستند، اما اینتر یک امتیاز کمتر از لیورپول صدرنشین و 9 امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

در پنجمین بازی اروپایی دو تیم، اینتر به دنبال دومین برد خود بود و لیورپول نیز می خواست تعداد آنها را به 4 برساند. مانه و صلاح که پس از بازی که با حمله لیورپول و فینال جام ملت های آفریقا آغاز شد برای اولین بار کنار هم بودند، در 10 دقیقه ابتدایی موقعیت های مختلفی را در دروازه تیم میزبان ایجاد کردند که نتیجه ای نداشت. ضربه دقیقه 9 به پای تیاگو جدی ترین خط آن زمان لیورپول بود.

در دقیقه 14، ضربه سر خطرناک مانه روی ضربه ایستگاهی که مماس به تیر دروازه اینتر بود به اوت رفت و هوای تازه را به تیم میزبان آورد. در دقیقه 16 چالهان سون با شوتی از داخل محوطه جریمه تیرک دروازه لیورپول را به لرزه درآورد تا با حملات حریف مقابله کند.

دقایقی بعد شاهد موقعیت جدی دیگری روی دروازه اینتر بودیم که در جریان آن ضربه آکروباتیک مانه به تور کناری برخورد کرد.

فراز و نشیب های دو تیم تا پایان نیمه ادامه داشت اما با عبور نکردن توپ از خط دروازه، اینتر و لیورپول در رختکن به تساوی بدون گل دست یافتند.

لیورپول نیمه دوم را با یک تعویض آغاز کرد و فیرمینو جایگزین جوتا شد. اولین خطر جدی نیمه دوم را زمانی دیدیم که پریشیچ در دقیقه 53 از سمت چپ محوطه جریمه پاس سختی را برای مارتینز که در محوطه دروازه منتظر توپ بود ارسال کرد. دیاز، کیتا و هندرسون سه بازیکنی بودند که باشگاه به طور همزمان در 30 دقیقه آخر برای راه اندازی مجدد موتور تهاجمی تیمش راه اندازی کرد. یکی از بازیکنانی که در جریان این تغییرات زمین را ترک کرد مانه بود که جایگزین دیاز شد.
ادین ژکو و بکر در دقیقه 60 روی دروازه لیورپول به مصاف هم رفتند که این گل به دلیل آفساید معتبر نبود. دیاز دقایقی پس از ورودش به زمین قرار بود در موقعیت تک به تک برای تیمش گلزنی کند که ضربه او به کرنر رفت. اینزاگی در دقیقه 70 جای سینچز را گرفت تا مهاجم کهنه کار بتواند قفل میهمان را بشکند، اما این اتفاق نیفتاد و 5 دقیقه بعد روبرتو فیرمینو، یکی از 3 بازیکن تعویضی باشگاه در نیم ساعت گذشته، سرانجام آن را شکست. قفل کردن؛ این گل را رابرتسون با ضربه سر روبرتو فیرمینو در دقیقه 76 به ثمر رساند.

در ادامه حملات خود پس از گل اول، لیورپول در دقیقه 83 گل دوم را به ثمر رساند. آرلوند یک پاس بلند از پشت محوطه جریمه انجام داد. کوناته با یک پرش طولی با ضربه سر توپ را برای صلاح در محوطه جریمه قرار داد و این بازیکن با ضربه پای چپ که در میانه راه به مدافع حریف برخورد کرد برای دومین بار دروازه اینتر را باز کرد.

اینزاگی در دقایق پایانی سه تغییر همزمان در فهرست خود ایجاد کرد، اما این تغییرات کارساز نبود و لیورپول با پیروزی 2-0 به خانه رفت تا برای بازی برگشت در آنفیلد آماده شود.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما