اینتر 5-0 سالرنیتانا: بازگشت قوی به اوج – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813693 |
14 مارس 1400 01:18 |
357 نتیجه |

0
نظرات

اینترمیلان 5-0 سالرنیتانا را شکست داد و دوباره صدرنشین سری آ شد.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان سیمونه اینزاگی که یک بازی کمتر از حریفان خود انجام دادند، در اولین دیدار هفته بیست و هشتم با نبوغ لائوتارو مارتینز و ادین ژکو، سالرنیتانا را شکست دادند و بار دیگر ناپولی و میلان را پشت سر گذاشتند. .میز چیده شده.

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و وردی با حرکت خوب یوریچ در دقیقه 4 از فرصت استفاده کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
پس از آن اینتر ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 10 با پاس خوب دارمیان، لائوتارو می توانست با ضربه سر به گل برسد اما ضربه او مستقیماً به نقطه ای رفت که صاحب یک شوت سه امتیازی شد.
دقایقی بعد نوبت دمفریس بود که از سمت راست پنالتی می گرفت و ادین ژکو با ارسالی از زمین به گل رسید اما ستاره بوسنیایی نتوانست ضربه آخر را به خوبی بزند.
در دقیقه 19 همه چیز برای گلزنی لائوتارو مهیا بود اما با تسلیم شدن سه نفر، ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد.
فشار حملات اینتر در نهایت در دقیقه 22 نتیجه داد و لائوتارو اولین گل را به ثمر رساند. لائوتارو با حرکات خوب و پاس های عمقی نیکولو بارلا پیش افتاد و با ضربه ای دقیق توپ را وارد دروازه سالرنیتانا کرد.
پس از این گل، برتری میزبان ادامه یافت و این تیم در دقایق 25، 27 و 31 صاحب سه موقعیت دیگر شد اما بازیکنان این تیم دقت لازم برای زدن ضربات پایانی را نداشتند.
Salernitana می توانست در دقیقه 32 بازی را به تساوی بکشاند اما پاسخ خوب هاندانوویچ مانع از گلزنی لایس موزس شد.
اینتری در دقیقه 40 با استفاده مجدد از ابتکار گل دوم را به ثمر رساند. این بار این بارلا بود که به عنوان مهاجم ظاهر شد و یک پاس عمقی با ضربه ای نه چندان قدرتمند لائوتارو را تبدیل به دروازه کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

ادامه دارد…

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما