جنگ قدرت جدید در یونایتد: رونالدو و مگوایر! :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811188 |
29 فروردین 1400 شهریور 11:26 |
5,276 بازدید |

0
نظرات

قدرت بیشتر برای Rangnick و CRSun

کریستیانو رونالدو و هری مگوایر ستاره های منچستریونایتد جنگ قدرت جدیدی را در این تیم آغاز کرده اند.

به گزارش “ورزش سه”، شرایط منچستریونایتد زیر نظر رالف رنگنیک چندان بهتر نشده است و درگیری ها در این باشگاه مانند گذشته ادامه دارد.

جنگ قدرت جدیدی در این باشگاه به ظاهر بحران زده در راه است و این بار رونالدو و مگوایر بر سر بازوبند کاپیتانی این تیم با یکدیگر مشکل دارند.

گفته می شود رالف رنگنیک در حال مذاکره با هری مگوایر و کریستیانو رونالدو برای خرید بازوبند کاپیتانی از انگلیسی ها برای کاهش فشار تا پایان فصل است.

سرمربی آلمانی پیش از این از رونالدو خواسته بود تا به نوعی به بازیکنان جوان تیم عمل کند و عملکرد آنها را بهبود بخشد و این یکی از دلایل ناراحتی مگوایر است.
این بازیکن معتقد است نفوذ زیاد ستاره 37 ساله در رختکن یونایتد باعث شده بسیاری از بازیکنان جوان در رختکن شیاطین سرخ او و بازوبندش را دست کم بگیرند.
میرر ادعا می کند که قدرت مگوایر در رختکن یونایتد به شدت کاهش یافته است، برخی دیگر از بازیکنان به او احترام نمی گذارند و او احساس می کند حضور رونالدو او را کنار زده است.

میرر ادعا می کند که نفوذ رونالدو باعث شد مگوایر احساس کند که دیگر به اندازه کاپیتان یونایتد به اندازه سایر بازیکنان یونایتد مورد احترام نیست.

در روزهای اخیر بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد متقاعد شده اند که ستاره پرتغالی به زودی جایگزین مگوایر به عنوان کاپیتان این تیم خواهد شد.

در واقع، تصمیم رانگنیک برای درخواست از رونالدو برای هدایت بازیکنان جوان تر یونایتد، از جمله گیدئون سانچو، اسکات مک تومینا و مارکوس راشفورد، مگوایر را مجبور کرد که مستقیماً او را به چالش بکشد.

اما برخی از بازیکنان یونایتد نیز ناراضی هستند و معتقدند با وجود حضور فعال رونالدو در رختکن و زمین، باید به عنوان کاپیتان به مگوایر وفادار بمانند.

بسیاری از اعضای یونایتد بر این باورند که کریستیانو رونالدو به زودی بازوبند کاپیتانی را به دست خواهد آورد

اگرچه رونالدو از طرفداران سرسخت مگوایر به عنوان کاپیتان بوده و بارها از بازیکنان یونایتد خواسته است تا از او دفاع کنند، برخی منابع مدعی شده اند که حمایت ها در هفته های اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

یک منبع نزدیک به باشگاه به میرور گفت: رونالدو همیشه از بازیکنان خواسته است که از هری حمایت کنند. اما مشکل اینجاست که رنگنیک از رونالدو خواسته تا مدیریت بازیکنان جوان این تیم را بر عهده بگیرد. این موضوع مگوایر را در موقعیتی قرار داد که باید از رونالدو به عنوان کاپیتان پیروی می کرد و این کار را دشوار می کرد.

مگوایر در سال 2019 با قراردادی 80 میلیون دلاری از لسترسیتی به یونایتد پیوست و این اوله گونار سولشر بود که دو سال بعد بازوبند کاپیتانی را به او داد.

منبع: دیلی میرر

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما