اینتل شرکت تراشه Tower را به قیمت 5.4 میلیارد دلار خریداری کرد | دیجیاتو

[ad_1]

اینتل رسما اعلام کرد که یک شرکت تولید تراشه را خریداری می کند نیمه هادی برج کارگردان است. تمرکز این شرکت بر تولید محصولات ویژه مانند تراشه های فرکانس رادیویی (RF)، سنسورهای ویدئویی CMOS و اجزای مدیریت انرژی است. تعداد معاملات بین دو شرکت 5.4 میلیارد دلار توضیح داد.

این یک معامله ویژه است سرویس چیپ اینتل (IFS) قوی کردن. این واحد سال گذشته به منظور ارائه تکنیک های ساخت تراشه به شرکت ها و مراکز ساخت اینتل برای ساخت تراشه ایجاد شد. شخص ثالث قرار دادن. پس از اتمام معامله، برج و IFS در یک تجارت تراشه یکپارچه ادغام خواهند شد.

پت گلسینگر، مدیر عامل شرکت، گفت: “برج با تخصص فنی، دسترسی گسترده جغرافیایی، خدمات مشتری عمیق و عملیات خدمات محور، به اینتل کمک می کند تا خدمات ایجاد تراشه خود را بهبود بخشد و هدف ما این است که یکی باشیم.” سازنده تراشه آمریکایی ارائه دهندگان خدمات تولید تراشه “کمک به جهان.”

لوگوی اینتل

اینتل IFS و برج یکپارچه شده است

غول دنیای تراشه سازی سال گذشته از برنامه ای به نام نسخه دو بیرون آمد. تولید دستگاه های یکپارچه (IDM 2.0) باز شد. این برنامه سازنده تراشه آمریکایی را به یک شرکت تراشه برای سایر شرکت ها تبدیل می کند. پاتریک مورهد، بنیانگذار و تحلیلگر ارشد Moor Insight & Strategies می گوید: خرید اینتل از Tower به این معنی است که این شرکت اکنون می تواند تراشه هایی تولید کند که قبلاً نمی توانست تولید کند.

دیلن پاتل، تحلیلگر اصلی SemiAnalysis، گفت: گره های فرآیند تولید آن را حذف می کند. این معامله تیم هایی را برای اینتل فراهم می کند که با فناوری اختصاصی خود سودآور می شوند.

رئیس IFS دکتر. Randier Thakur گفت: “ما می خواهیم خدمات تراشه اینتل را به یک واحد نوآورانه در این زمینه تبدیل کنیم.” فناوری های مشتری مدار دارای طیف وسیعی از مالکیت معنوی، خدمات و قابلیت ها باشید. Tower و IFS با هم طیف گسترده ای از راه حل های تراشه در مقیاس را ارائه می دهند کروی آنها به مشتریان کمک می کنند تا به جاه طلبی های خود دست یابند.”

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما