اینتل گرافیک دسکتاپ Arc Alchemist را به نمایش گذاشت | دیجیاتو

[ad_1]

اینتل در رویداد نشست سرمایه گذاران 2022 کارت گرافیک دسکتاپ کیمیاگر قوسی «رجا کدروی» مدیر بخش گرافیک این شرکت اولین تصویر خود را به اشتراک گذاشت.

اگرچه نمایش کارت گرافیک Arc Canyon به تنهایی نکته مهمی است، اما به نظر می رسد اینتل قصد دارد پیامی متفاوت بدهد. اول از همه، شایان ذکر است که اینتل آن را در NUC 11 Extreme ‘Beast Canyon’ برای علاقه مندان به نمایش گذاشت. بازی های ویدیویی در کنار جدیدترین کارت های گرافیک طراحی شده است GeForce RTX 30 و Radeon RX 6000 پشتیبانی می کند.

اینتل

از سوی دیگر اینتل کارت گرافیک آینده را با استفاده از Shadow of the Tomb Raider که در سال 2018 عرضه کرد معرفی کرد و این کمی عجیب به نظر می رسد. غول فناوری آمریکایی ممکن است در حال بررسی قابلیت های فناوری برای بهبود هوش مصنوعی باشد. XeSS البته برای حضور در میان سرمایه گذارانی که ممکن است از عناوین جدیدتری برای این کار استفاده کرده باشند.

سه فناوری نمونه برداری XeSS، DLSS و FSR اساساً همین کار را انجام می دهند. بازی ها را با وضوح کمتری نسبت به آنچه که باید نمایش دهند ارائه می کنند، سپس از تکنیک های هوش مصنوعی استفاده می کنند. راه حل ارائه را بسیار بهبود بخشید.

با این حال، اینتل هنوز جزئیاتی در مورد استراتژی خود برای عرضه کارت گرافیک Arc Alchemist فاش نکرده است و احتمالاً رویداد جداگانه ای برای ارائه جزئیات بیشتر برگزار خواهد شد.

زمانی که انویدیا و AMD، معمولا یکی از دو طراح بزرگ کارت گرافیک، سخت افزار جدید خود را عرضه می کنند، نمی توان در چند ماه آینده انتظار داشت که هیچ یک از این شرکت ها با وجود رقابت سخت حاضر به فروش محصولات نیستند. و عرضه بی برنامه با این حال، به همین دلیل است که اینتل در حال حاضر هیچ سخت افزار گرافیکی عمده ای در بازار ندارد و احتمالاً کارت های نسل بعدی خود را عرضه می کند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما