برق بهمن دیزل; مشخصات، امکانات و قیمت در ایران

[ad_1]

شرکت بهمن موتور به زودی پیش فروش کامیون چینی مونتاژ شده در ایران را به قیمت سه میلیارد تومان آغاز می کند. این مدل 18 تنی بر اساس محصولات شرکت فوتون ساخته شده و Empire نام خواهد داشت.

اولین کامیون های چینی در بازار ایران مدل های دانگ فنگ مونتاژ شده توسط سایپا دیزل بودند. شرکت سیبا نیز در سال های اخیر چندین مدل کشنده، کامیون و پیکاپ ساخت FAW در ایران را ارائه کرده است. بهمن دیزل یکی از سهامداران اصلی سیبا موتور است. اما محصولات فوتون را جمع می کند.

تنوع محصولات بهمن دیزل در سال های اخیر افزایش یافته است. اما بیشتر این خودروها وانت، وانت و مینی بوس بودند. این مجموعه با مونتاژ کامیون BD 500 آمپر، سال آینده وارد کلاس تریلرهای 500 اسب بخاری می شود و احتمالا تامین کننده قوی ترین کامیون ایران خواهد بود. با این روند محصولات تجاری فوتون در کلاس اتوبوسرانی نیز توسط بهمن دیزل قابل ارائه می باشد.

فوتون بهمن bd500 را تغذیه می کند

Bike Group (BAIC) یک غول خودروسازی چینی است که متعلق به فوتون است. فوتون در سال 1996 تاسیس شد و اکنون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اتوبوس و کامیون در پرجمعیت ترین کشور جهان است. محصولات خودروی فوتون عمدتاً در کلاس وانت و پیکاپ قرار دارند، اگرچه چند مدل شاسی بلند مانند فوتون ساوانا نیز در لیست محصولات این شرکت قرار دارند. این برند چینی در سال های اخیر چندین مدل اتوبوس بین شهری برقی نیز تولید کرده است.

کامیون های سنگین و نیمه سنگین Auman با برند Auman در چین تولید می شوند. امپراتوری بهمن دیزل محصول شاخص کامیون‌های فوتون Auman East A خواهد بود.

طراحی بدنه و ظاهر منبع تغذیه BP 500

البته عملکرد فنی و قابلیت های مربوط به بار برای خریدار کامیون و تراکتور مهمتر از ظاهر بدنه است. اما طراحی بیرونی و کابین نیز برای استفاده طولانی مدت توسط رانندگان مهم است.

بهمن دیزل پاور BD500

آمپر BD 500 ظاهری الهام گرفته از کشنده های داف، به ویژه سری DX دارد. چراغ های قرار داده شده در زیر بدنه با خطوط منحنی خود احساس تهاجمی می دهند. کامیون جدید بهمن دیزل دارای پلاستیک مشکی در جلوی شیشه اصلی و سپر است. البته دستگاه های مسیریابی فلزی در کناره های بدنه نزدیک به شیشه جلو هم رنگ بدنه هستند و ظاهر کامیون را بهبود می بخشند. اما در کل، طراحی بدنه BD 500 درجه یک نیست.

کابین و فضای داخلی آمپر BD 500

تقریباً تمام دستگاه های پانل ابزار و فرمان از پلاستیک سخت ساخته شده اند. این شرایط می تواند طول عمر تجهیزات را در طول سال های بهره برداری افزایش دهد، اما کیفیت مواد مصرفی در آب و هوای گرم و مناطق جنوبی ایران به مرور زمان مشخص می شود.

بهمن دیزل پاور BD500

طرح کلی دسته ابزار با انحنای چشمگیر خود، حس خوبی به راننده می دهد. چیدمان کلیدها نیز برای بهبود دسترسی رضایت بخش به نظر می رسد. پشت فرمان ساختاری مسطح با صفحه نمایش بزرگ برای کامپیوتر سفر قرار دارد که اطلاعات فنی را با وضوح مناسب به اطلاع راننده می رساند. نکته جالب دیگر در مورد BD 500 Ampur صفحه نمایش لمسی مجهز به ناوبری ماهواره ای است.

طراحی صندلی ها، جدیدترین محصول بهمن موتور، برای رانندگی در مسافت های طولانی مناسب به نظر می رسد و به نظر تفاوت چندانی با نمونه های اروپایی ندارد؛ با این حال، این باید توسط رانندگان حرفه ای در دراز مدت قضاوت شود. دسته های کوتاه و بسته مطابق با شکل کلی دسته ابزار قرار گرفته اند و حرکت در اطراف کابین را برای راننده آسان تر می کند. Amber BD 500 دارای یک اتاق بزرگ با فضای راحت برای خواب دو نفر است.

پیشرانه و تجهیزات فنی آمپر BD 500

موتور کامینز (طراحی شده توسط شرکت آمریکایی CUMMINS) مبتنی بر تقویت است. این موتور 6 سیلندر توربو دیزل 11.8 لیتر حجم دارد و 490 اسب بخار در 1900 دور در دقیقه تولید می کند. حداکثر گشتاور آمپر 2300 نیوتن متر است که در 1100 دور در دقیقه تحویل می شود. سیستم سوخت این مدل طرح بوش آلمان و گیربکس 12+2 اتوماتیک توسط ZF آلمان ارائه شده است. فرمان این تفنگ هیدرولیک نیز توسط بوش آلمان طراحی خواهد شد.

بهمن دیزل پاور BD500

BD 500 آمپر در کلاس کشنده 18 تن و وزن خالص 7300 کیلوگرم تولید شده است. مخزن سوخت آلومینیومی 940 لیتری این خودرو از دو قسمت 550 و 390 لیتری به همراه باک 85 لیتری Adblo تشکیل خواهد شد.

مایع اگزوز دیزل DEEF (Diesel Exhaust Fluid DEEF) که در ایران و اروپا با نام Adblue شناخته می شود، محلولی با ترکیب اوره بر اساس ISO 22241 است که در خودروهای دیزلی یورو 5 و یورو 6 کاربرد فراوانی دارد. این محلول مایعی است که در کاتالیزور خودروهای دیزلی استفاده می شود و گازهای سمی اکسیدهای نیتروژن NOx را تا حد زیادی کاهش می دهد.

بهمن دیزل پاور BD500

امپراتوری بهمن دیزل یکی از معدود قاتلان مونتاژ در ایران خواهد بود که مجهز به ریتاردر است. ریتاردر بر اساس آمپ BD500 ساخت ZF آلمان بوده و دارای پنج حالت مختلف می باشد.

ریتاردر وسیله مهمی است که به ترمز کامیون های سنگین و نیمه سنگین یا خودروهای سنگین کمک می کند. هنگامی که کندکننده کار می کند، صدایی شبیه به وزش باد شنیده می شود. این قطعه به ترمز کمکی نیز معروف است زیرا ارتباطی با لنت ندارد و با اعمال نیروی نگهدارنده به قطعات فنی (مانند گیربکس) عمل می کند. این در مورد کاهش سرعت است و برای توقف کامل طراحی نشده است.

تجهیزات ایمنی و امکانات Power BD 500

ترمزهای ضد قفل دیسکی پنوماتیک با سیستم های EBS، ASR و ESC، ترمز دستی پنوماتیک، فناوری هشدار خروج از خط LDWS، تعمیر و نگهداری خودرو در سربالایی HAS، هشدار برخورد رو به جلو FCWS، ترمز اضطراری هوشمند AEBS، قفل دیفرانسیل، کروز کنترل و ریتاردر از مهم ترین موارد فنی هستند. ویژگی های . . گزینه های منبع تغذیه BD 500.

بهمن دیزل پاور BD500

جک کابین برقی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم 6 جهته و پنوماتیک با بخاری داخلی، یخچال، صفحه نمایش لمسی چند رسانه ای با رابط بلوتوث و USB، تهویه مطبوع اتوماتیک، عملکرد خارج از کابین، بوق شهر و جاده، آینه های جانبی گرم شونده. , سیستم بخاری در محل و فرمان برقی بوش. , نصب شده بر روی آمپر BD 500. خریدار همچنین می تواند برای این کشنده سیستم تهویه مطبوع و فشارسنج لاستیک را در محل سفارش دهد.

قیمت نهایی و شرایط فروش BD 500 در ایران تقویت می شود

بهمن دیزل آستانه قیمت آخرین محصول خود را 2 میلیارد و 950 میلیون قدرت اعلام کرد. نحوه پرداخت و اقساط احتمالی این مدل تا پایان سال 1400 به اطلاع عموم خواهد رسید. اولین پیش فروش Empire از شنبه 5 مارس آغاز خواهد شد.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما