اینستاگرام برنامه اختصاصی iPad – Zomit را حذف کرد

[ad_1]

اینستاگرام اپلیکیشن اختصاصی برای کاربران آیپد ندارد و دارندگان این دستگاه برای استفاده از اینستاگرام باید از نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

آدام موصریسال گذشته، مدیر عامل اینستاگرام به درخواست کاربران برای انتشار نسخه ای برای آی پد پاسخ داد و اضافه کرد که موارد دیگری هم اکنون در اولویت هستند.

marques-brownleetweet

در 29 مارس 2015، مدیر عامل اینستاگرام در پاسخ به شکایات کاربران آی پد، رویکرد کمی متفاوت را در پیش گرفت. مارکز براونلی در توییتی نوشت که اینستاگرام «بیش از حد» چنین درخواستی را دریافت کرده است و همچنین گفت که تعداد کاربران iPad برای توجیه ایجاد یک برنامه اختصاصی کافی نیست.

مصری در توییتی نوشت:

بله، ما بارها این درخواست را دریافت می کنیم. البته این تعداد آنقدر زیاد نیست که چنین درخواستی برای ما در اولویت باشد. امیدواریم در مقطعی به این نقطه برسیم، اما در حال حاضر هنوز کارهای بیشتری باید انجام شود.

من فکر می کنم ویژگی هایی مانند پشتیبانی از حالت تاریک، ایمیل برنامه ریزی شده، نسخه iPad، حذف عکس از چندین عکس ارسال شده در یک پست و آخرین ویژگی ها.

و در آخر توضیح داد:

دسترسی به هر پلتفرمی رایگان است. ما نسخه‌های iOS، اندروید و وب و نسخه لایت اینستاگرام را توسعه داده‌ایم که در میان آنها اندروید بزرگترین پلتفرم است.

شبکه های اجتماعی مانند TickTock و YouTube پلتفرم های بزرگی هستند و ما در مقایسه با آنها جامعه کوچک تری داریم. مردم همچنین از اینستاگرام برای ارسال پیام بیشتر از پست ها، استوری ها یا فیدها استفاده می کنند. بنابراین باید بیشتر سازگار شویم.

به گفته 9to5Mac، رشته توییت های Musri کاملا متناقض است. او از یک طرف ادعا می کند که تعداد کاربران iPad برای توسعه یک اپلیکیشن خاص کافی نیست، از طرف دیگر می گوید اینستاگرام این تقاضا را زیاد دریافت می کند.

از سوی دیگر، برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که اپل در سال ۲۰۲۱ بیش از ۵۱ میلیون آی‌پد فروخته است و درصد بالایی از دارندگان این محصول دارای اکانت اینستاگرام هستند و برای استفاده از این شبکه اجتماعی به روش دیگری غیر از نسخه وب نیاز دارند. شبکه..

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما