بحران سلامت روان در کمین بسیاری از سرمایه گذاران بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیجیاتو است

[ad_1]

اگرچه انتظار می رود سرمایه گذاری می تواند آرامش، امنیت، ثروت و خوشبختی را در زمینه مالی به ارمغان بیاورد، اما نوسانات قیمتی قیمت ارزهای دیجیتال بسیاری از سرمایه گذاران در این زمینه احساس اضطراب، استرس، اضطراب و حتی می کنند بحران سلامت روان گیره

نظرسنجی از: 750 سرمایه گذار ارزهای دیجیتال CNBC این نشان می دهد که حدود یک سوم دانش کمی از آنچه در آن سرمایه گذاری می کنند دارند.

عنوان کردن نگه داشتن در فضای کریپتو، به یک بیانیه تکراری و معامله گران تبدیل شده است لکه دار کردن در مواجهه با چنین شرایطی، می گویند، سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و منتظر بازگشت سرمایه خود باشید.

کمی معامله گران آنها معتقدند که کریپتون زندگی آنها را خراب می کند. بسیاری از سرمایه گذاران کوتاه مدت بارها و بارها شرایطی را تجربه کرده اند که به محض فروش رمزارز، بازار بالا رفته و نتوانسته اند سودی کسب کنند و برعکس، به محض خرید کوین، بازار به یکباره سقوط کرده و متضرر شده است. .

در ماه‌های اخیر، قیمت بیت‌کوین تقریباً بالا بوده است 68 هزار تومان برابر کردن 30 هزار تومان آن هم افتاد. برخی از تحلیلگران می گویند که ضرر معمولاً برای افراد عادی که تجربه کافی در این بازار ندارند از دست می رود. در اصل صندوق، سرمایه آنها زندگی خود را در مسیری قرار می دهند که با از دست دادن ناگهانی تهدید می شود.

بحران سلامت روان در بازار کریپتو

متخصصانی مانند پیتر کلاین، روان درمانگر شناختی-رفتاری، که CBT را با مشکلات سلامت روان مرتبط می داند. ارزهای دیجیتال او هشدار می دهد که سقوط بازار شدت اعتیاد به کریپتو را تشدید می کند.

برخی از معامله گران می گویند که فکر می کنند مهارت های لازم را به دست آورده اند و قبل از اینکه سرمایه خود را از دست بدهند، اوضاع را کنترل می کنند. اما حالا می گویند اینطور نیست و اشتباه می کنند راهبردی اتفاق افتاد برخی دیگر از بی خوابی، استرس شدید، اضطراب و نگرانی های طولانی مدت شکایت دارند. برخی در تعامل با دیگران مشکل دارند. در مواردی هم فرد شاغل در این زمینه حالات بدی را تجربه کرده است و حتی اطرافیان نیز در مورد او اتفاق نظر دارند.

اگرچه انتظار می رود سرمایه گذاری می تواند شادی و ثروت بیشتری را برای فرد به ارمغان بیاورد، بسیاری از افرادی که در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند چنین تجربه ای ندارند و حتی برخی می گویند که زندگی آنها تقریباً در آستانه نابودی است.

برخی از معامله گران بازار فشار آنها کمتر داشتند و می توانستند با آرامش بیشتری بخوابند و کمتر مرتکب اشتباه می شدند. حتی برخی می گویند که بازار ارزهای دیجیتال چه از نظر فیزیکی و چه از نظر روحی تأثیر بدی روی آنها می گذارد. اعتیاد به ارزهای دیجیتال موضوع دیگری است که برخی سرمایه گذاران به آن اشاره کرده اند.

اگرچه برخی از سرمایه گذاران در طول زمان به دلیل زیان مالی به سود رسیدند، اما نتیجه فعالیت آنها در این بخش مثبت نبوده و متناسب با زمان و انرژی که سرمایه گذاری کردند رشد نکرد. حتی بعضی ها بازنده ها آنها تصمیم گرفتند خودکشی کنند و از افسردگی حاد رنج ببرند.

یکی از موضوعات جالب در بازار ارزهای دیجیتال این است که افزایش نگرانی سرمایه گذاران می تواند تاثیر مستقیمی بر بازار داشته باشد. هرچه افراد بیشتری در این بازار سرمایه گذاری کنند، قیمت سکه افزایش می یابد و هر چه تعداد افراد بیشتری از بازار خارج شوند، قیمت آن افزایش می یابد. کوین ها افتادن

به گفته یکی از مشاوران صنعت کریپتو، اکثر افرادی که به صورت روزانه با بازار ارز دیجیتال تعامل دارند، ممکن است با مسائلی مانند اضطراب و استرس مواجه شوند.

آدام اسمیت، سرمایه گذار و خالق The Crypto Advisor می گوید: “نفس عمیق بکشید و منتظر بمانید تا بازار کاهش یابد.”

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما