بارسلونا قطعا این دو بازیکن را می خواهد :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812143 |
04 مرداد 1400 شهریور 13:59 |
15,518 بازدید |

0
نظرات

تلاش برای جذب عوامل آزاد؛

سزار آسپلیکوتا و فرانک کاسیر از چلسی و میلان دو هدف اصلی بارسلونا در بازار تابستانی بوده اند.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا از هم اکنون حرکت خود را برای حضور قدرتمند در فصل نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرده و با توجه به شرایط خاص مالی که دارد، تمرکز خود را روی جذب بازیکنان آزاد گذاشته است. موندو دپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد دو بازیکن چلسی و میلان به نام های سزار آسپلیکوتا و فرانک کاسیر در لیست خرید این تیم هستند.

مدافع به گذشته برمی گردد

علی رغم میل ژاوی، بارسلونا عجله ای برای تمدید قرارداد سرخیو روبرتو ندارد و این باشگاه اولویت های دیگری را در بازار نقل و انتقالات تعیین کرده است. سزار آسپلیکوتا، مدافع اسپانیایی چلسی در حالی که مذاکرات برای دستیابی به توافق با این بازیکن آغاز شده است، تحت نظارت شدید کاتالان ها قرار دارد. با این حال، مدیران بارسلونا مطلع شدند که چلسی گزینه تمدید قرارداد این بازیکن را برای یک سال دیگر در اختیار دارد و آن ها فرض کردند این بند را فعال کنند.

اما بارسلونا حاضر است برای رسیدن به توافق با چلسی و پرداخت مبلغی که برای خرید سزار آسپلیکوتا حاضر است، اقدام کند. هم این بازیکن و هم بارسلونا امیدوارند که باشگاه انگلیسی به درخواست اسپلیکوئتا برای جدایی پاسخ مثبت دهد. چلسی عادت دارد به بازیکنان سابق خود که قراردادشان یک فصل دیگر به پایان رسیده است، پیشنهاد دهد، اما تمایل این بازیکن برای انتقال به بارسلونا می تواند شرایط را تغییر دهد.

سزار کاپیتان چلسی و قهرمان اروپا است و می خواهد به بارسلونا کمک کند تا به اوج بازگردد. او بازیکنی است که از نظر تکنیکی خیلی خوب گلزنی می کند و با هوش تاکتیکی و قدرت ریسک پذیری خود به خط حمله می پیوندد. همچنین تجربه بالای سزار آسپلیکوتا می تواند به بارسلونا کمک کند تا دوباره در جمع تیم های بزرگ اروپایی حضور داشته باشد.

جای این هافبک در ترکیب بارسلونا خالی است

خرید فرانک کاسی، هافبک 25 ساله ساحل عاج نیز در دستور کار مدیریت بارسلونا در فصل آینده قرار دارد. قرارداد این بازیکن در 30 ژوئن به پایان می رسد و بارسا هیچ شکی در مورد توانایی های فرانک کیسی ندارد. فرانسوا در ماه های اخیر پیشنهاد دستمزد جدید پنج میلیون یورویی در سال از میلان را رد کرده و محتمل ترین گزینه برای او جدایی از این تیم است.

بازیکنانی مانند هاکان چالاهانو اوغلو و جیجی دوناروما در ماه‌های اخیر پس از پایان قراردادشان با میلان، باشگاه را ترک کرده‌اند و سرنوشت مشابهی در انتظار فرانک کاسیر است. البته در این مدت باشگاه های مختلفی از سراسر اروپا به جذب فرانک کاسیر علاقه نشان دادند و بارسلونا به عنوان یکی از تیم های خواهان او شناخته می شود.

مهارت های فنی این هافبک جوان و البته قدرت بدنی او نام او را در لیست خرید بارسلونا قرار داده است. سبک بازی فرانک کاسی با بازیکنانی مانند سرخیو بوسکتس، فرانکی دی یونگ، پدری، گاوی و نیکو گونزالس متفاوت است و جذب او هزینه ای ندارد. با نزدیک شدن به پایان فصل، بارسلونا جذب فرانک کاسیر را جدی تر خواهد گرفت.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما