بازگشت یک ابرقدرت؛ بارسا طوفان می شکند! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813793 |
14 مارس 1400 ساعت 15:50 |
75,116 بازدید |

26
نظرات

هلند، مانند رونالدینیو 2003

خوان لاپورتا خریدهای جدید بارسا را ​​برای موفقیت در فصل آینده کافی نمی داند و برنامه های بزرگی برای کسب امتیاز به رقبای خود دارد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا پنجره نقل و انتقالات زمستانی شلوغی را پشت سر گذاشت و در نهایت با جذب چند بازیکن توانست خود را تقویت کند. این را از شکل بازی های اخیر این تیم و نتایج خوبی که کسب کرده مشخص است. بارسا توانست با حذف ناپولی به رده چهارم لالیگا صعود کند و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کند. این تیم با رونالد کومان، چند بازیکن و هدایت درست ژاوی رو به افول بوده و اکنون در حال صعود است. بارسا این روزها همانطور که در اوج خود بود بازی می کند.

چهار خرید زمستانی بارسا، دنی آلوز، آداما، فران تورس و پیر آمریس اوبامیانگ، جهش قابل توجهی برای این تیم ایجاد کردند. نقاط ضعف بارسا به خصوص در گلزنی برطرف شده و این تیم با جناحین سریع خود در برابر حملات مرگبار کار می کند.

همین چهار بازیکن احتمالاً می توانند بارسا را ​​به اهداف کوتاه مدت خود در این فصل، قهرمانی در لیگ قهرمانان و احتمالاً لیگ اروپا هدایت کنند، اما مدیران باشگاه معتقدند که این تیم برای فصل آینده نیاز به تقویت بیشتر دارد و شاید به همه موقعیت ها نیاز دارد. خواهد بود.

احتمال جدایی چند بازیکن وجود دارد و خریدهای جدیدی در راه است. لازم به ذکر است که بارسا امسال تیمی در لیگ قهرمانان اروپا نبود و با قرار گرفتن در رتبه سوم در گروهی که بایرن، دیناموکیف و بنفیکا نیز در آن حضور دارند به لیگ اروپا سقوط کرد. به خصوص در دو بازی که مقابل بایرن مونیخ انجام داد، بارسلونا تیمی بود که در مجموع 6 گل به ثمر رساند.

خوان لاپورتا، رئیس بارسا به خوبی می‌داند که تیمش برای فصل آینده نیاز به تقویت دارد و چهار بازیکن فوق موفقیت را تضمین نمی‌کنند.

خط درب

جای مارک آندره تراختنبرگ در بارسلونا تضمین شده است و هیچکس شک ندارد که او دروازه بان قابل اعتمادی است، اما این دروازه بان آلمانی سال گذشته به وضوح کنار رفته است و قرار دادن او در بین 5 دروازه بان برتر جهان دشوار است. مهم ترین موضوع در مورد گل بارسا، جذب یک دروازه بان پشتیبان است. نتو تا سال 2023 قرارداد دارد و قطعاً پس از دو تلاش ناموفق در تابستان آینده به دنبال جدایی خواهد بود. تابستان امسال آخرین فرصت بارسا برای کسب درآمد از فروش نتو است. در حالی که اینیاکی پنا، به صورت قرضی از گالاتاسرای، احتمالا برای نجات تراشتگن بازگشته است، اما امکان جذب دروازه بان دیگری وجود دارد.

خط دفاع

این منطقه احتمالاً بیشترین تغییرات را خواهد دید. در سمت چپ بارسا جوردی آلبا قرار دارد که امسال سروصدای زیادی به پا کرد و عالی بازی کرد. هدف جذب یک مدافع چپ خوب است تا رقیبی جدی برای آلبا باشد یا حداقل بتواند در غیاب او خوب و موثر کار کند. در سمت راست دنی آلوز 38 ساله در بارسا قرار دارد. قرارداد این مدافع برزیلی تمدید شده و احتمالا تا تابستان 2023 فعال خواهد بود، اما حتی با وجود سرخیو دست، بارسا ممکن است به دنبال یک مدافع راست جدید باشد.

برای بک استاپ، بارسا جرارد پیکه، رونالد آرائوخو و اریک گارکاآ و همچنین ساموئل اتوئو و کلمنت لنگلی را در اختیار دارد. ژاوی به این دو مدافع اعتمادی ندارد و تابستان امسال در لیست فروش قرار خواهند گرفت. در کنار تصمیم پیکه برای ادامه بازی یا بازنشستگی، بارسا به دنبال جذب یک مدافع میانی جدید است و با آندرس کریستینسن از چلسی به توافق رسیده است. بارسا همچنین در حال مذاکره با سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان چلسی است، اما باشگاه لندنی می تواند به طور یکجانبه شرط تمدید را فعال کند که کار را دشوارتر می کند.

خط وسط

بارسا در این زمینه راحت است. با توجه به فرانکی دی یونگ، سرخیو بوسکتس، یک قلابی و یک هافبک مطمئن، به احتمال زیاد ریکی پویگ جدا خواهد شد و بارسا در حال بررسی جذب فرانک کاسیر از میلان است. هافبک ساحلی عاج به عنوان بازیکن آزاد به بارسا پیوست.

خط حمله

این منطقه ای است که خوان لاپورتا قصد دارد در مقابل حریفان خود موفقیتی قدرتمند از خود نشان دهد. در سال 2003، در اولین دوره ریاست جمهوری لاپورتا، او موفق شد رونالدینیو را جذب کند و او را رهبر پروژه جاه طلبانه خود کند. این بار سرمربی قصد دارد ارلینگ هلند را به ستاره نروژی واگذار کند تا پروژه جدید بارسا را ​​هدایت کند.

هلند نیمی از اروپا را می خواهد و گفته می شود حتی رئال و سیتی شانس بیشتری برای جذب آن دارند، اما شاید سفر اخیر ژاوی و خوان لاپورتا به مونیخ و مذاکرات مستقیم با هلند بتواند ورق را تغییر دهد. لاپورتا این روزها برای تامین منابع مالی لازم برای این رویداد مهم تلاش می کند. توافق با CVC می تواند اولین گام در این مسیر باشد. لاپورتا در تابستان به توصیه فران ریورتر، مدیرعامل مستعفی بارسا، این قرارداد را رد کرد که منجر به جدایی مسی شد، اما برای جبران این اشتباه هرگز دیر نیست.

مارتین برایت، لوک دیانگ و عثمان دمبله احتمال جدایی خواهند داشت و آداما باید تصمیم بگیرد.

منبع: برند

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما