بازی هاید و آرا; ترکیبی عالی از ماجراجویی و بازی های رومیزی

[ad_1]

کیت هالیدی در قرن نوزدهم لندن مرتکب جنایتی شد و اکنون پلیس لندن به دنبال او است. در Hyde and Seek که یک صفحه بازی داستان محور است، باید به او کمک کنید تا از شر نیروهای پلیس خلاص شود و البته با داستانش روبرو شود. آیا کیت واقعاً گناهکار است یا پلیس اشتباهاً او را جستجو می کند؟

در این مقاله از دیجیاتو به معرفی بازی Hyde and Seek می پردازیم. یک بازی ماجراجویی و داستان محور که در آن باید تاس را بارها و بارها پرتاب کنید و تمام حرکات خود را با تاس انجام دهید.

با هاید و جستجو ملاقات کنید

اگر با بازی های کارتی آشنایی دارید، Hyde and Seek یک تجربه بسیار لذت بخش برای شماست. در این بازی شما باید کنترل شخصیت کیت هالیدی را در دست بگیرید و داستان او را در قرن نوزدهم لندن تعریف کنید. در خیابان های خلوت این شهر باید همیشه در مقابل پلیس ها مراقب باشید و یا با آنها بجنگید یا فرار را انتخاب کنید.

تمام حرکات در Hyde and Seek با تاس ها و کارت هایی که دارید تعیین می شود. در هر نوبت کارت هایی دارید که می توانید از آنها برای حرکت خود استفاده کنید. با این حال ممکن است فکر کنید که بازی در مدت زمان کوتاهی تکرار می شود. اگر Hyde and Seek را به عنوان یک بازی ماجراجویی و داستان محور در نظر بگیریم، ممکن است کمی با گذشته تکرار شود، اما تجربه به عنوان یک بازی کارتی یا تخته ای همیشه پیچ و تاب خاص خود را دارد. همچنین لازم به ذکر است که هر مرحله از بازی حداکثر 5 دقیقه زمان خواهد برد و دارای مراحل مختلفی می باشد.

بازی هاید و جستجو

اول از همه بهتر است از داستان بازی شروع کنیم. از همان ابتدای بازی متوجه خواهید شد که کنترل دختر جوانی به نام کیت را در دست دارید که از دست پلیس فرار کرده و در حال حاضر در خیابان های تاریک لندن در حال فرار است و توسط پلیس لندن تحت تعقیب قرار می گیرد. بنابراین او باید ماجراجویی جدید خود را با پلیسی که مدام در جستجوی او هستند آغاز کند.

اما داستان بازی به گونه ای طراحی شده است که احساس یکنواختی را به بازیکنان القا نمی کند. برای مثال در مراحل اولیه علاوه بر آشنایی با کلیات گیم پلی، از فلش بک ها استفاده می شود و در طول داستان به چند سال قبل برمی گردیم تا بفهمیم در گذشته چه اتفاقی برای کیت افتاده است و چرا پلیس تماس گرفته است. او هست.

مراحل بازی به شکل جالبی ارائه شده است. شما احتمالاً بازی های رومیزی را تجربه خواهید کرد که در آن راه خاصی برای حرکت وجود دارد و هر پله یا پلتفرم روی آن مکان خاصی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. علاوه بر الماس و سکه در این بازی، ماجراهای مهم دیگری نیز در مسیر وجود دارد.

بازی هاید و جستجو

به طور کلی، شما باید با استفاده از کارت های پایین صفحه که هر کدام یک عدد را نشان می دهند، به نقطه پایان برسید. شما باید این کار را در دوره های خاصی انجام دهید (مثلاً 12 دور). در برخی موارد در نقشه بازی با نیروهای پلیس یا افراد دیگری با داستان فرعی متفاوت مواجه خواهید شد. به عنوان مثال، می توانید با پلیس مبارزه کنید و با کمک افراد دیگر از امتیازاتی مانند “2 قدم به جلو” برخوردار شوید.

همانطور که گفتیم، شما باید هر مرحله را در یک زمان مشخص به پایان برسانید. در واقع، در هر نوبت چندین کارت دارید که می توانید از آنها برای جابجایی همه آنها استفاده کنید، و هنگامی که کارت ها از بین رفتند یا حرکت دیگری نداشتید، روی دکمه End Round کلیک کنید تا کارت های جدید به فهرست خود اضافه شود. .

نبردهای بازی مانند بازی های ورق دنبال می شوند که باید با استفاده از کارت های جمع آوری شده با پلیس مبارزه کنید. برخی از کارت ها آسیب بیشتری به دشمنان وارد می کنند و برخی کارت ها دفاع شما را افزایش می دهند. باید به زمان استفاده از هر کارت توجه کنید که در جدول زمانی پایین صفحه مشاهده می کنید.

نکته دیگر این است که در پایان برخی از فصل ها باید با دشمن خاصی مبارزه کنید که احتمالاً پایه های بازی همین است. این دشمنان دارای قدرت بسیار بیشتر و البته نوار سلامتی هستند و مبارزه با آنها چالش های مختلفی دارد.

بازی Hyde and Seek یکی از جدیدترین بازی های موبایلی که در ماه فوریه برای پلتفرم های اندروید و iOS منتشر شد، روز گذشته با جدیدترین آپدیت خود منتشر شد. Hyde and Seek از نظر طراحی و گرافیک به عنوان یک بازی رومیزی کاملا قابل قبول است و یکی از هیجان انگیزترین بازی های کارتی است که می توانید تجربه کنید. در میان جنبه های مثبت بازی، البته مونولوگ های زیادی وجود دارد، می توان در مورد داستانی صحبت کرد که می تواند برای برخی از بازیکنان خسته کننده باشد.

دانلود بازی Hyde and Seek

بازی Hyde and Seek برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است و هم اکنون می توانید آن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. از نظر آماری نیز این بازی در مدت زمان کوتاهی توانست نظر کاربران را به خود جلب کند. بیش از 2000 کاربر نظرات خود را در مورد این بازی در گوگل پلی ثبت کردند که نتیجه آن امتیاز 4.1 برای بازی بود.

هاید و class=
  • هاید و آرا
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: MazM
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • جلد: 252/152 مگابایت

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما