باشگاه: من نمی خواهم منچسترسیتی را بخرم :: ورزش 3

[ad_1]

کد خبر: 1811257 |
29 فروردین 1400 شهریور 16:40 |
120 بازدید |

0
نظرات

تمرکز ما بازی هایمان است

یورگن کلوپ در نشست خبری با نوریچ تاکید کرد که مهمترین چیز برای لیورپول پیروزی در بازی های بعدی است.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول فردا در آنفیلد میزبان نورویچ است. قرمزها پس از پیروزی مقابل اینتر در زمین مسابقه و در سن سیرو روحیه مضاعف گرفتند. لیورپول یک بازی کمتر دارد و با 9 امتیاز کمتر از سیتی در رده دوم قرار دارد و می تواند قبل از بازی سیتی مقابل تاتنهام، رهبران را تحت فشار قرار دهد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:“اگر به نوریچ اجازه دهید، آنها بازی خود را انجام خواهند داد. اگر به آنها فرصت دهید وارد محوطه جریمه شما شوند، آنها این کار را خواهند کرد. می دانید که من چقدر دنیل فارک را دوست دارم و به او احترام می گذارم. او در نوریچ کار بزرگی انجام داد، اما در شروع فصل یک وضعیت پیچیده پدید آمد.

دین جای او را گرفت و کاری که با نوریچ کرد واقعا خوب بود. بازیکنان جدیدی جذب شده اند و تیم بسیار خوبی هستند. امیدوارم هواداران فردا ما را به بهترین شکل ممکن به جلو ببرند.”

مصدومیت دیوگو جوتا مقابل اینتر: « او قطعا فردا به میدان می رود اما میزان مصدومیت او هنوز مشخص نیست، ما به تحقیقات بیشتری نیاز داریم. آسیب به رباط مچ دست است. باید صبر کنیم پوشیدن چکمه های محافظ طبیعی است. باید صبر کنیم “هر امکانی وجود دارد.”

ترکیب اصلی:ما هنوز نمی دانیم که آیا کسی مصدوم شده یا با فشار بازی قبلی مشکل داشته است.
نمی دانم ترکیب اصلی فردا چه کسی خواهد بود. ما باید گزینه های خوبی برای بازی داشته باشیم، اما هنوز نمی دانیم دقیقا چه کسی در دسترس است.”

گزینه های حمله: « این همیشه پرسیده می شود. جوتا الان بیرون است و نمی دانیم تا کی با ما نخواهد بود. می دانیم ست بسیار خوبی داریم اما در نهایت مهم این است که به وظیفه خود عمل کنیم و بجنگیم. مهم این است که چه کسی بازی می کند، این نگرش است که اهمیت دارد.

رسیدن به بزرگترین شهر: « من در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم و هدف اصلی این است که بازی هایمان را ببریم.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما