باور کنید این آمار درست است (عکس) – سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1814086 |
15 اسفند 1400 23:22 |
80,746 بازدید |

8
نظرات

تحقیر آمیز مثل سنگین ترین باخت های دربی

منچسترسیتی در یک بازی کاملا یک طرفه موفق شد همشهری را شکست دهد.

پیروزی در دربی منچستر تا یک دهه پیش ممکن بود برای هواداران سیتی یک رویا به واقعیت تبدیل شود، اما پیروزی 6 گل روبرتو مانچینی مقابل شیاطین سرخ ممکن است به نتیجه برسد.

شاگردان روبرتو مانچینی ده سال پیش در دیداری فراموش نشدنی موفق شدند با 6 گل سر الکس فرگوسن را تحقیر کنند و یکی از عجیب ترین دربی های منچستر را رقم بزنند.

اغراق نیست اگر بگوییم از آن زمان منچستریونایتد افت پیوسته ای را تجربه کرده و ثابت کرده است که یکی از بهترین تیم های جهان و شاید بهترین تیم لیگ برتر انگلیس است.

پس از جدایی سر الکس فرگوسن، یونایتد دیگر روزهای خوبی را سپری نکرد و در آن سوی تیم حریف، هر روز با آمدن پپ گواردیولا قوی تر می شد تا جایی که هر سال سیتیزن ها یکی شد یکی از شانس های اصلی قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا نامیده می شود.

وقتی امروز منچسترسیتی و منچستریونایتد مقابل هم قرار گرفتند، دو تیم در شرایط متفاوتی قرار داشتند. شاگردان پپ گواردیولا برای قهرمانی و قهرمانی با لیورپول رقابت خواهند کرد در حالی که منچستریونایتد هدف اصلی خود در این فصل را چهارم شدن و رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا تعیین کرده است.

سیتی امشب با نمایشی درخشان و رکورد گلزنی در آلیانس یونایتد را با نتیجه 4-1 شکست داد، بنابراین در کمال تعجب، پیروزی آبی پوشان منچسترسیتی در دربی تقریباً به یک اتفاق بیهوده تبدیل شده است.

اما عجیب ترین چیز در مورد بازی امشب این بود که 15 دقیقه استراحت از بازی وجود داشت. با وجود برتری منچسترسیتی، این پپ گواردیولا بود که کنترل کامل توپ را در اختیار داشت و در مقطعی از بازی آماری بسیار عجیب به ثبت رسید. در جایی که کارگردان تلویزیون آمار دارایی 15 نفر آخر را نشان داد، نشان داد که مالک 92 درصد سیتیزنز و تنها 8 درصد از شاگردان رالف رانگنیک است.

در حالی که این آمار عجیب و باورنکردنی زمانی ثبت شد که سرمربی آلمانی منچستریونایتد به سبک فشار همیشه شدید و داشتن توپ در تیمش معروف بود، تیمش امشب مقابل شاگردان پپ گواردیولا حرفی برای گفتن نداشت. مرد آلمانی دوای درد شیاطین سرخ نیست.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما