ویندوز 11 ویژگی هایی مانند پوشه Start Menu و ژست های لمسی جدید | دیجیاتو

[ad_1]

مایکروسافت در ساختار جدید ویندوز 11 ویژگی‌های جدیدی مانند حرکات لمسی، پوشه‌های Start Menu، Task Manager برای بهبود عملکرد کلی سیستم‌عامل جدید شما دوباره طراحی شده‌اند و موارد دیگر در دسترس آزمایش‌کنندگان قرار دارند.

ویژگی جدید پوشه Start Menu را ایجاد کنید این به کاربران ویندوز 11 اجازه می دهد تا آیتم های پین شده در منوی Start را در یک پوشه به طور کامل سفارشی کنند. با این حال، انباشته کردن نماد برنامه ها یک پوشه جدید ایجاد می کند و نسخه های بعدی احتمالاً به شما امکان می دهند نام پوشه ها را نیز تغییر دهید.

ویندوز 11
پوشه منوی شروع

اگر طرفدار هستید حرکات حرکتی پس از ویندوز 8، مایکروسافت به زودی پنج حرکت لم جدید را به ویندوز 11 معرفی خواهد کرد که البته بیشتر در تبلت های بنددار استفاده می شود. از جمله این موارد می توان به قابلیت کشیدن انگشت روی نوار وظیفه به سمت بالا برای مشاهده اشاره کرد. منوی شروع و به پایین اسکرول کنید تا دستور را رد کنید.

یک حرکت ضربه دیگر به کاربران اجازه می دهد تا منو را مشاهده کنند تنظیمات سریع-از گوشه سمت راست پایین نوار وظیفه به سمت بالا بکشید. مایکروسافت همچنین توضیح می‌دهد که چرخاندن صفحه دستگاه بین جهت‌های عمودی و افقی اکنون به روشی “زیبا” انجام می‌شود.

مایکروسافت همچنین در حال بهبود ویژگی Snap Layouts ویندوز 11 و اکنون است اجرای برنامه ها در طرح های مختلف به طور همزمان استفاده می شود. زیرنویس زنده یا زیرنویس زنده همچنین به زودی راه خود را به سیستم عامل جدید مایکروسافت باز خواهد کرد که از طریق میانبر Winkey + CTRL + L قابل دسترسی است.

طراحی جدید Task Manager ویندوز 11 که در گذشته شایعه شده بود، اکنون به طور رسمی در دسترس است. از جمله تغییرات آن می تواند یک نوار فرمان جدید باشد، تم تاریک (حالت تاریک) با یک حالت کارایی سنبله جدید.

در پایان لازم به ذکر است که این ویژگی های جدید در حال حاضر فقط در دسترس هستند. آزمایش کردن و برخی احتمالاً در به روز رسانی ماهانه برای سال 2022 خواهند بود. مایکروسافت اولین آپدیت اصلی ویندوز 11 را برای پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید منتشر کرد.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما