با شروع تولید آزمایشی آیفون 14 پرو، به نظر می رسد طراحی این گوشی به پایان رسیده است – زومیت

[ad_1]

طبق گزارشی از تایوان، فاکس کان، مدل های پرچمدار سری آیفون 14 و Luxshare، یکی دیگر از تامین کنندگان این شرکت، دو مدل ارزان تر تولید خواهند کرد. در این گزارش آمده است که فاکسکان تولید آزمایشی آیفون 14 پرو را آغاز کرده است تا اطمینان حاصل کند که استانداردهای اپل مطابقت دارد.

به گزارش مکرومرز، آیفون 14 اپل به تازگی وارد فاز تولید شده است و شایعات حاکی از آن است که Luxshare هنوز سفارش تولید انبوه این محصول را دریافت نکرده است. در این میان، پردرآمدترین سفارش برای گوشی های بعدی اپل، آیفون 14 پرو است. پس از شروع تولید آزمایشی، تامین کنندگان نیاز به جمع آوری داده ها و سپس رفع مشکلات موجود و ارزیابی مواردی که نیاز به بهبود در خط تولید دارند، دارند.

رندر آیفون 14 جان پراسر

انتظار می رود آیفون 14 و آیفون 14 پرو از ظاهر بازطراحی شده بهره مند شوند. گفته می شود اپل در آیفون های بعدی خود از طراحی نوستالژیک آیفون 4 و آیفون 5 استفاده خواهد کرد. رندر تصاویر آیفون 14 پرومکس جان پراسم به اشتراک گذاشته شده نشان می دهد که قاب این دستگاه ضخیم تر از مدل های قبلی خواهد بود. همچنین این تصاویر دکمه های دایره ای صدا و سوراخ های بازطراحی شده در قسمت اسپیکر را نشان می دهد.

یکی از مهم ترین تغییراتی که در آیفون 14 در مورد آن صحبت شد، حذف بریدگی بالای صفحه نمایش و استفاده از بریدگی دایره ای شکل است. شایعات حاکی از آن است که اپل از PunchHole در آیفون 14 برای اضافه کردن دوربین سلفی و سنسورهای TrueDepth با هزینه ID استفاده خواهد کرد.

مقالات مرتبط:

قرار است سری آیفون 14 در چهار نسخه، دو مدل 6.1 اینچی و دو مدل 6.7 اینچی معرفی شود. سری به روز شده آیفون نشان می دهد که احتمالا خبری از مدل جدید آیفون 5.4 اینچی (iPhone Mini) نخواهد بود. علاوه بر طراحی به روز شده، انتظار می رود آیفون 14 به دوربین جدید 48 مگاپیکسلی مجهز شود. از دیگر ویژگی های شایعه شده برای این گوشی می توان به قابلیت فیلمبرداری 8K و دوربین فوق عریض بهبود یافته اشاره کرد.

آیفون 14 از نظر قدرت پردازش نیز بهتر از آیفون 13 خواهد بود. گفته می شود مدل آیفون پرچمدار بعدی اپل از 8 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. شایعات دیگر حاکی از آن است که آیفون 14 در مدل 2 ترابایتی نیز عرضه خواهد شد و از درگاه سیم کارت استفاده نخواهد کرد. زیرا این شرکت در تلاش است تا پذیرش فناوری eSIM را گسترش دهد.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.