عمل تاریخی آبراموویچ; چلسی به نفع قربانیان جنگ می فروشد! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813420 |
20 اسفند 1400، 21:53 |
9,043 بازدید |

6
نظرات

پایان دو دهه تاریخی؛

رومن آبراموویچ در وبسایت چلسی اعلام کرد که قصد دارد این باشگاه را بفروشد.

حواشی چند روز اخیر در نهایت منجر به تصمیم رومن آبراموویچ برای فروش چلسی پس از 20 سال عالی شد. جالب اینجاست که مالک ثروتمند روسی مدعی شد که پول حاصل از فروش باشگاه نصیب قربانیان جنگ اوکراین می شود. او همچنین در بیانیه ای اعلام کرد که از درخواست 1.5 میلیاردی چلسی چشم پوشی نخواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: “من می خواهم به گمانه زنی هایی که در چند روز گذشته در رسانه ها در مورد مالکیت من بر چلسی منتشر شده است بپردازم. همانطور که قبلاً گفتم، من همیشه تصمیماتی را به نفع باشگاه گرفته ام. بنابراین در حال حاضر من تصمیم گرفتم باشگاه را بفروشم و گفتم که این باشگاه، هواداران، کارکنان، چلسی است. ما معتقدیم که این به نفع حامیان مالی و شرکا است.

البته فروش باشگاه به سرعت انجام نخواهد شد و طبق مراحل قانونی این کار انجام خواهد شد. همچنین درخواستم را از باشگاه نمی گیرم. چلسی هرگز برای من شغل یا پول نبود، اما همه چیز به فوتبال و باشگاه مربوط می شد. علاوه بر این، من به تیم خود دستور داده ام که یک موسسه خیریه راه اندازی کنند تا تمام درآمد خالص فروش را اهدا کند.

این مبلغ به همه قربانیان جنگ در اوکراین اختصاص خواهد یافت. این مبلغ شامل تامین بودجه حیاتی برای نیازهای آسیب دیدگان بوده و در دراز مدت از آنها محافظت خواهد کرد. لطفا بدانید که این تصمیم بسیار سختی است و ترک این باشگاه برای من سخت بود. با این حال، من معتقدم که این تصمیم به نفع باشگاه خواهد بود و امیدوارم بتوانم برای آخرین بار از استمفوردبریج بازدید کنم و شخصاً با همه شما خداحافظی کنم. حضور در چلسی همیشه برای من افتخار بوده است و به تمام دستاوردهایی که با هم داشته ایم افتخار می کنم. باشگاه فوتبال چلسی و هوادارانش همیشه در قلب من خواهند بود.

قهرمانی چلسی در جام جهانی در آغاز سال جدید به این معنی بود که این باشگاه تمام عناوین ممکن را تحت هدایت رومن آبراموویچ به دست آورد. چلسی با مجموع 21 جام، در دوران ریاست آبراموویچ به معتبرترین باشگاه انگلیسی در دو دهه اخیر تبدیل شد. در واقع، از زمانی که رومن آبراموویچ چلسی را خرید، این تیم حداقل یک بار تمام جام های موجود را به دست آورده است. مالک روس در دوران حضورش در چلسی بیش از دو میلیارد یورو هزینه کرد و 15 سرمربی را به خدمت گرفت.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما