با 200 میلیون چه ماشینی میشه خرید؟

[ad_1]

محدوده قیمت 200 میلیون تومان برای مشتریان ایرانی بسیار مهم است. زیرا توان مالی بسیاری از خریداران در این محدوده است و متاسفانه در بازار آزاد تنوع چندانی برای این میزان بودجه وجود ندارد. با این حال، هنوز هم امکان پذیر است 200 میلیون تومان صفر کیلومتر و کارکرده خرید آن راحت است. برای همین از شما می پرسم با 200 میلیون کدام ماشین را بخرم؟ از شما دعوت می کنیم تا در ادامه با دیجیاتو به معرفی گزینه های مناسبی بپردازید که پاسخگوی سوال باشد.

200 میلیون کدوم ماشین رو بخرم؟

1. ساینا دنده ای 99 مدل 99

در زمان نگارش این مطلب، ساینا اس صفر کیلومتر مدل 99 در بازار آزاد حدود 200 میلیون تومان قیمت دارد. این ماشین موتور هشت سوپاپ M15 مجهز به دریچه گاز برقی و 87 اسب بخار به اضافه 128 نیوتن متر گشتاور از این موتور 1.5 لیتری با گیربکس پنج سرعته انتقال می دهد.

ساینا اس - ساینا اس

ساینا S طراحی جذاب تری نسبت به مدل های قبلی ساینا ارائه می دهد، اما در کل هیچ تغییر اساسی ایجاد نشده است. کابین نسبتاً جادار و گزینه های بیشتری نسبت به قبلاز جمله مزیت های ساینا اس است و آن را به عنوان خودرویی مناسب برای خانواده های کارگری با آپشن های متنوع تبدیل می کند.

امکاناتی مانند سنسور پارک عقب، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، نشانگر دنده، چراغ های روز، چراغ های جلو، مه شکن های جلو و عقب، دماسنج، ایربگ دوبل، ترمزهای ABS و EBD، آینه های جانبی برقی، شیشه های برقی، بالابرهای جلو و عقب، پورت شارژ موبایل USB، راهنمای تنظیم ، صندلی های جلو یکی از مهم ترین ویژگی های ساینا اس است.د در بازار فعلی ما برای بازه قیمتی 200 میلیون تومانی می توان آنها را نسبتا قانع کننده دانست. کیفیت ساخت ضعیف مانند سایر آل این وان ها، نبود نیروی محرکه روی ساینا معمولی یکی از مهم ترین جنبه های ساینا اس است.

2. تیبا صندوقدار پلاس

تیبا پلاس یا تیبا آپشنال یکی دیگر از گزینه های مناسب برای بازار فعلی کشورمان در بازه قیمتی تقریبی 200 میلیون تومان است. این خودرو در حال حاضر حدود 190 میلیون تومان قیمت دارد و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تیبا معمولی ندارد. همون موتور 8 سوپاپ 1.5 لیتری 87 اسب بخاری در اینجا نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل قیمت نسبتا ارزان قطعات یدکی و استهلاک متوازن ممکن است تنها گزینه مهم برای گروه های کم درآمد باشد.

تیبا

تیبا پلاس اختیاری از گزینه‌های بهتری بهره می‌برد، به ویژه افزودن سیستم اطلاعات سرگرمی با نمایشگر و دوربین دید عقب، سنسورهای پارک عقب، آینه‌های برقی، سپرهای دوگانه جلو، منبت‌های سه بعدی صندوق عقب و زیرپایی‌های سه بعدی، شیشه عقب دودی، شیشه‌های برقی و شیشه‌های برقی. . . عقب، سیستم ایموبلایزر ضد سرقت و صندلی کودک ایزوفیکس می تواند راحتی بیشتری را نسبت به مدل معمولی تیبا در اختیار کاربران قرار دهد.

قطعات و لوازم فنی ارزان قیمت، استهلاک نه چندان زیاد موتور و گیربکس و تجهیزات کمی بیشتر از ساینا اس از مزیت های تیبا آپشنال است. بالا نبودن کیفیت ساخت و طراحی زیبای صورت از نکات منفی تیبا پلاس است.

3. دنده های صفر کیلومتر سریع مدل 1400

این محصول مانند ساینا s و تیبا آپشنال از دل پلت فرم x200 سایپا می آید و از نظر فنی تفاوت چندانی با دو سدان ذکر شده ندارد. اما مزیت کلیدی کوئیک، برای مثال، طراحی بیرونی اسپرت و البته بدنه هاچ بک است، به همین دلیل است که بسیاری از مشتریان هاچ بک، Quick Gear را به این دو سدان ترجیح می دهند.

ظاهر نسبتا شیک و جذاب، کوئیک را تقریباً به یک هاچ بک محبوب در کلاس خودروهای مقرون به صرفه در بازار ایران تبدیل کرد و مشتریان نسبتا زیادی به خرید این خودرو تمایل پیدا کردند. سنسور پارک عقب، کولر نیمه اتوماتیک، قفسه سقف، اهرم آسان باز، مه شکن جلو و عقب، دماسنج، ترمز ABS و EBD، دو کیسه هوا، آینه بغل برقی، شیشه برقی، بالابر جلو و عقب، کامپیوتر سفر، ایموبلایزر صندلی‌های عقب تاشوی دستی مهم‌ترین گزینه‌ها و ایزوفیکس مهم‌ترین دنده تعویض دنده است.

قیمت دنده کوئیک 1400 در زمان نگارش 192 میلیون تومان برآورد شده است. کابین نسبتا زشت است، سطح کیفی متریال کابینت خیلی خوب نیست و در کل کیفیت تقریباً بالایی دارد زیر مجموعه از جمله نقاط ضعف کوئیک است که در سایر محصولات سایپا شاهد آن هستیم.

4. پژو 405 SLX مدل 95

اگر با خودروی دست دوم مشکلی ندارید و نمی خواهید به سراغ محصولات صفر کیلومتر سایپا بروید، به تعدادی خودرو نیاز دارید. بیش از 200 میلیون تومان پژو 405 مدل های slx 95 بی رنگ و در بازار آزاد نسبتا تمیز پیدا کنید.

200 میلیون کدوم ماشین رو بخرم؟

این خودرو نسبت به محصولات خانواده سایپا مانند ساینا و تیبا کابین بزرگتری ارائه می دهد، صندوق عقب آن مشابه است و پژو 405 SLX را به خودرویی مناسب برای سفرهای خانوادگی تبدیل کرده است. علاوه بر این، موتور 16 سوپاپ tu5 عملکرد نسبتاً نرمی را با استهلاک و مصرف سوخت مناسب ارائه خواهد کرد که نسبت به موتور 1800 پژو 405 GLX، زحمت و استهلاک کمتری دارد.

مصرف سوخت این خودرو نسبت به 1800 سیEC پایین‌تر است و به دلیل عملکرد نرم‌تر موتور، رانندگی با پژو 405 SLX را برای سرنشینان راحت‌تر می‌کند. علاوه بر این، سطح امکانات رفاهی این محصول و کیفیت متریال کابین نیز چندان راضی کننده نیست.

5. پژو 206 تیپ 2 مدل 97

پژو 206 تیپ 2 مدل 97 با برد تقریبی 80 تا 85 هزار کیلومتردر حال حاضر قیمتی نزدیک به 200 میلیون دارد و جزو مزیت های پژو 206 تیپ 2 است.

200 میلیون کدوم ماشین رو بخرم؟

قدرت فنی نسبتا ضعیف موتور 8 سوپاپ و باریک بودن ردیف عقب نیز از جمله معایب پژو 206 تیپ 2 است. بنابراین اگر فکر می کنید کدام خودرو را با 200 میلیون بخرید و به یک هاچ بک معتبر نیاز دارید، پژو 206 تیپ 2 مدل 97 می تواند گزینه خوبی باشد بودن. اما در هر صورت نباید روی توان فنی و فضای کابین این خودرو حساب خاصی باز کرد.

نتیجه گیری: با 200 میلیون کدام ماشین را بخرم؟

در پایان مقاله 200 میلیون کدام ماشین را بخرم؟ عنوان گزینه های مناسب را در این بازه قیمتی در نظر بگیرید و در مورد آنها تحقیق لازم را انجام دهید تا در نهایت بتوانید هر یک از گزینه های بالا را انتخاب کرده و با توجه به نیاز خود و استفاده از خودروی مقرون به صرفه اقدام به خرید کنید.

همچنین می تواند یکی از گزینه های قدیمی تر باشد تندر 90 مدل 1392 – 1393 البته کارایی بالایی دارند اما کیفیت نسبتا قابل قبولی با ظاهری زشت ارائه می دهند.

سمند - با 200 میلیون کدام ماشین را بخرم؟

همچنین لازم به ذکر است که به طور کلی محصولات ارزان قیمت سایپا مانند تیبا، ساینا و کوئیک از نظر فنی کمتر از ایران خودرو مانند پژو 405، پارس، 206 و سمند و از نظر قیمت قطعات یدکی استهلاک کمتری دارند. تقریبا همیشه مقرون به صرفه تر است. در عین حال، کیفیت سواری و فضای کابین کمی پایین تر است.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما