مثلث وینیسیوس، امباپه و بنزما فوق العاده است – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1815445 |
24 مارس 1400 ساعت 15:15 |
1232 نتیجه |

یکی
نظرات

قهرمانی رئال

پدراک میاتوید که از این پس رئال را قهرمان لالیگا می بیند، درباره مثلث هجومی فصل آینده این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد امباپه با پی اس جی در پایان این فصل به پایان می رسد و این بازیکن فرانسوی می تواند به صورت رایگان از این تیم جدا شود.
بازیکن قدیمی رئال مادرید علنا ​​اعلام کرده که می خواهد به سانتیاگو برنابئو برود و حالا به نظر می رسد رویای این ستاره فرانسوی در آستانه تحقق است.

روزنامه اسپانیایی مارکا دو روز پیش گزارش داد که انتظار طولانی این بازیکن برای جذب رئال به پایان رسیده و امباپه این هفته با این باشگاه اسپانیایی قرارداد امضا خواهد کرد.

برخی منابع مدعی شدند در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی با حضور وکیل امباپه بین دو طرف قرارداد بسته شده و او هم اکنون بازیکن رئال است.

پدراک میاتووی، اسطوره رئال مادرید که هفتمین قهرمانی این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا را به امضا رساند، در مورد مثلث وینیسیوس، امباپه و بنزما برای فصل آینده گفت: رویایی و خارق العاده به نظر می رسد. منابع موثق به من اطلاع دادند که امباپه به رئال پیوسته است و همه چیز قطعی است. این مثلث می تواند رئال را قادر سازد تا دوباره در اروپا قهرمان شود.

درخشش کریم بنزما در لالیگا: « من همیشه کریم را دوست داشتم، اما بعد از رفتن رونالدو، رشد و نفوذ کریم به طور تصاعدی رشد کرد. از مصدومیت مقابل مایورکا متاسفم و اگرچه ال کلاسیکو هفته آینده بسیار مهم است، اما معتقدم اگر کریم 100 درصد آماده نباشد بهتر است بازی نکنیم.

شانس قهرمانی لالیگا:رئال مقابل مایورکا تیمی جدی و با انگیزه نشان داد (0-3 برد). تیمی که می خواهد هر چه زودتر قهرمانی را مشخص کند. بعید است که رئال 10 هفته قبل از پایان با جدیت و اشتیاق خود و اختلاف 10 امتیازی مقابل سویا قهرمانی را از دست بدهد.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما