بهترین ایموجی اینستاگرام فارسی در سال 1400 چیست؟

[ad_1]

در گزارش نهایی مرکز تحقیقات بتا، ایموجیفارسی به بررسی موارد استفاده کاربران اینستاگرام می پردازد. نتیجه این تحقیق نشان داد که محبوب ترین ایموجی در سال 1400 ایموجی قلب بوده است.

اایموجی یا عبارات در واقع تصاویر و عبارات مفهومی هستند که در پیام های فضای مجازی استفاده می شوند. چهره های زرد نشان دهنده لبخند، تعجب و سایر احساسات است. اینکه عواطف در بستر فضای مجازی است و تعامل چهره به چهره وجود ندارد، بیان احساسات را تسهیل می کرد.

قلب چشم 1400 اولین ایموجی اینستاگرام فارسی

بر اساس گزارش ها مرکز تحقیقات بتا اکثر ایموجی کاربران اینستاگرام در پست های مرتبط استفاده می کنند. ایموجی چشم ها قلب است و دل سرخ است. بعد ها ایموجی آن را به سمت چپ نشانه بگیرید، جرقه بزنید و ایموجیبه دلیل فراوانی صفحات فروش و تبلیغات در اینستاگرام تکرار شد.

همانطور که در گزارش مرکز تحقیقات بتا آمده است، تبدیل اینستاگرام به یکی از پلتفرم های اصلی بازاریابی دیجیتال، استفاده از ایموجی را در آن افزایش داده است. مدیران صفحات فروش و تبلیغات در اینستاگرام از ایموجی ها برای جذب کاربران بیشتر و جذابیت بیشتر استفاده می کنند.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم های بدون فیلتر در ایران است و به بزرگترین پلتفرم بازاریابی دیجیتال در ایران تبدیل شده است. طبق برخی برآوردها ماهانه ده ها میلیارد تومان گردش مالی به همراه دارد. مدیران بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران دیجی کالا نیز در مصاحبه های خبری اینستاگرام و فروشندگان آن را جدی ترین رقیب خود در بازار ارزیابی کردند.

بنابراین ایموجی از کجا وارد استفاده ما از رسانه های اجتماعی شده است؟ ایموجی اقتباسی از یک عبارت ژاپنی است که در آن حرف E به معنای تصویر و موجی به معنای الفبا است. اولین نسخه از ایموجی های امروزی توسط یک کارمند مخابراتی ژاپنی ساخته شد و اکنون تعداد آنها روز به روز در حال افزایش است.

مردم از حالات چهره به عنوان وسیله ای برای ارتباط استفاده می کنند و زمانی که نمی توانند گفتار را به صورت کلامی بیان کنند از زبان اشاره استفاده می کنند. ایموجی ها دقیقاً همین کار را می کنند اما در فضای مجازی. ایموجی ها در واقع همان زبان بدن هستند که ارتباطات بین فردی را تسهیل می کنند و این روزها به بخشی از نوشته های نسل جدید کاربران در ادبیات تبدیل شده اند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما