نگرانی مودریچ جدایی بزرگ در راه است؟ :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812388 |
05 شهریور 1400 شهریور 15:27 |
10,657 بازدید |

4
نظرات

خبری از پیشنهاد تمدید نیست

برخلاف شایعات، لوکا مودریچ هنوز از سوی رئال پیشنهاد تمدید نشده است.

کمتر از پنج ماه مانده به پایان فصل، رئال مادرید کسب عنوان قهرمانی لالیگا را به هدف اصلی خود تبدیل کرده است. در لیگ قهرمانان اروپا اما شرایط رئال پس از باخت در دیدار مقابل پیاتزی دشوارتر شد و مشخص نیست که آیا او اجازه صعود به مرحله یک چهارم نهایی را پیدا می کند یا خیر.

سران باشگاه در حال حاضر در نظر دارند خود را برای فصل آماده کنند و برای اینکه این اتفاق بیفتد باید ببینیم کدام بازیکنان ابتدا تیم را ترک خواهند کرد. با پایان یافتن قرارداد گرت بیل، ایسکو و مارسلو، هر سه به فوتبال خود در رئال پایان می دهند و باید به دنبال تیم دیگری باشند.

با این کار 60 میلیون یورو از بودجه دستمزد باشگاه که می تواند به خریدهای جدید اختصاص یابد، آزاد می کند. کیلیان امباپه هدف اصلی رئال در نقل و انتقالات است و آنها ارلینگ هالند را می بینند. باید اذعان کرد که مارسلو، بیل و ایسکو تنها بازیکنانی نخواهند بود که رئال را ترک کنند. بازیکنانی مانند یوویچ، ماریانو و دنی سباستین نیز بسیار نزدیک به دروازه خروج هستند.

پس از بحث ورودی و خروجی، باشگاه در حال بررسی تمدید قرارداد با بسیاری از بازیکنان خود از جمله لوکا مودریچ است. ستاره کروات در تابستان 2012 با اصرار ژوزه مورینیو با تاتنهام قرارداد امضا کرد و کار او در 10 سال گذشته در تمام افتخارات رئال مادرید دیده شده است. او در سال 2018 به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شد و برنده توپ طلا شد.

با مودریچ، طبق سیاست باشگاه سال به سال تمدید می شود. در واقع، شرایط برای همه بازیکنان بالای 30 سال یکسان است. در 25 می 2021، قرارداد مودریچ تا پایان فصل جاری تمدید شد و گفته می شود باشگاه به دنبال جذب مودریچ برای یک سال دیگر است.

ستاره کروات که تابستان امسال 37 ساله خواهد شد، با کاهش 10 درصدی دستمزد خود برای تمدید موافقت کرده است و باید مقداری دیگر از قرارداد جدید خود را کاهش دهد. برخلاف شایعات، مودریچ هیچ پیشنهادی برای فصل آینده از رئال دریافت نکرده است. البته هنوز تا پایان فصل زمان باقی است و باید ببینیم که آیا دو طرف می توانند به توافق برسند یا باید منتظر یک جدایی بزرگ و غم انگیز برای هواداران رئال باشیم.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما