به جای خرید لپ تاپ دست دوم با وام لندو – زومیت لپ تاپ نو بخرید

[ad_1]

برای این منظور، ما می خواهیم بدانیم که آیا خرید یک لپ تاپ دست دوم کار درستی است یا خیر. برای پاسخ به این سوال ادامه این مقاله را از دست ندهید. لندو سامانه خرید اقساطی است که افراد می توانند برای خرید کالا تا سقف 20 میلیون تومان اعتبار دریافت کنند. در این مقاله به موضوع خرید اقساطی لپ تاپ از لاندو پرداختیم.

مزیت خرید اقساطی به جای خرید لپ تاپ دست دوم

اگر قیمت محصولی که می خواهید بخرید متناسب با بودجه شما نیست، می توانید به جای محصولات جدید، مدل های قدیمی و دست دوم را خریداری کنید. با خرید یک لپ تاپ دست دوم می توانید یک لپ تاپ با قیمت مناسب تهیه کنید اما هرگز نمی توانید از کیفیت آن مطمئن باشید. لپ تاپ های قدیمی و دست دوم ممکن است مشکلاتی داشته باشند که شاید در نگاه اول متوجه آن نشوید و در دراز مدت متوجه آن ها خواهید شد. حتی اگر از نظر ظاهری خطاها راحت باشید، مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری زیادی به مرور زمان ایجاد می شود. همچنین لپ تاپ های قدیمی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری امروزی را ندارند. این لپ‌تاپ‌ها عموماً از نظر پردازنده، سرعت اجرای پایین و ظرفیت‌های رم و هارد دیسک ضعیف هستند.

بنابراین، در صفحه خرید اقساطی لپ تاپ روش خرید غیرنقدی این محصول را در سایت لندو بررسی کنید و به جای خرید یک لپ تاپ دست دوم، یک دستگاه جدید متناسب با نیاز خود تهیه کنید. با کمک خرید اقساطی می توانید به راحتی به روز ترین لپ تاپ موجود در بازار را تهیه کرده و در دراز مدت هزینه آن را پرداخت کنید.

چگونه لپ تاپ اقساطی بخریم؟

ریسک بالای خرید لپ تاپ دست دوم و نامشخص بودن کیفیت آن در طولانی مدت از مهمترین دلایلی است که خرید لپ تاپ نو را به صورت نقد یا اقساطی توصیه می کنیم. برای خرید پیش خرید لپ تاپ به پول زیادی نیاز دارید اما با روش اقساطی می توانید هزینه بالای این محصول دیجیتال پرمصرف را در ماه های متوالی پرداخت کنید. به جای خرید اجناس دست دوم ناایمن، می توانید مستقیماً به فروشگاه های اقساطی مراجعه کنید و لپ تاپ های نو را از این فروشگاه ها خریداری کنید. البته برای خرید اقساطی کالا در فروشگاه ها اغلب باید هنگام خرید لپ تاپ، چک ضمانت ارائه کرد و مبلغی را پیش پرداخت کرد. همچنین به یاد داشته باشید زمانی که برای خرید اقساطی وارد فروشگاهی می شوید، انتخاب شما محدود به محصولات موجود در همان فروشگاه است. یعنی اگر مدل و برند لپ تاپ مورد نظر شما در بین محصولات نیست، باید محصول دیگری را انتخاب کنید.

برای خرید اقساطی می توانید از بانک ها و موسسات مالی مختلف وام گرفته و ماهیانه آن را بازپرداخت کنید. البته برای گرفتن وام از بانک باید فرد یا افرادی را به عنوان ضامن معرفی کنید و از همه مهمتر باید پولی را که به عنوان وام دریافت می کنید به بانک چک کنید. گرفتن ضامن و چک اغلب یکی از چالش برانگیزترین مراحل وام است و به همین دلیل است که بسیاری از متقاضیان به این روش روی نمی آورند و ترجیح می دهند لپ تاپ های دست دوم پرخطر بخرند. با این حال، سیستم هایی وجود دارند که به شما امکان می دهند لپ تاپ و سایر محصولات گران قیمت را به صورت اعتباری خریداری کنید تا بتوانید با دردسر کمتری آنها را خریداری کنید. اگر وارد صفحه شوید وام به کمک شرایط ویژه لندو به شما می گوییم که چگونه با ارائه سفته بدون ارائه ضامن و چک به راحتی وام بگیرید.

لندو

چگونه بدون چک و ضامن وام بگیریم؟

اکنون که از مزایای خرید اقساطی کالا بدون چک و ضامن به جای خرید لپ تاپ دست دوم مطلع شدید، وقت آن رسیده است که با شرایط آن بیشتر آشنا شوید. سامانه لندو با همکاری بانک آینده به متقاضیان تا سقف 20 میلیون تومان وام می دهد. اگرچه روند دریافت این وام به پیچیدگی وام های بانکی نیست، اما به لطف همکاری با بانک آینده، از وثیقه و وام وام های رسمی بهره مند شده است. بسیاری از فروشگاه ها برای خرید اعتباری کالا و خدمات با این سامانه همکاری می کنند. بنابراین، مجبور نخواهید بود که انتخاب خود را به موجودی یک فروشگاه آنلاین برای خرید لپ تاپ یا سایر محصولات مورد علاقه محدود کنید.

برای دریافت وام خرید کالا باید وارد سایت لندو شوید و پس از اولین ثبت نام مبلغ مورد نیاز خود را از 4 تا 20 میلیون تومان مشخص کنید. پس از مشخص شدن مبلغ، مبلغ اقساط تسویه ماهانه مشخص خواهد شد. به لیست چندین فروشگاه با این سیستم بروید و با توجه به لپ تاپ مورد نظر خود یکی را انتخاب کنید و در نهایت درخواست خود را ذخیره کنید. پس از ارسال درخواست، باید مدارک درخواستی را بارگذاری کنید. سپس مرحله تایید شروع می شود و در صورت تایید درخواست شما توسط بانک لندو و آینده، فرستنده به آدرس مراجعه کرده و قرارداد و سفته را امضا می کند. در نهایت یک کد اعتباری دریافت می کنید و با کمک این کد می توانید لپ تاپ مورد نظر خود را از یک فروشگاه خریداری کنید. در صورتی که فروشگاه تیمچه را برای خرید اعتباری انتخاب کنید، به جای دریافت کد، بابت اعتبار دریافتی از کیف پول موجود در حساب شما شارژ می شود.

لندو

خرید اعتباری به جای خرید دست دوم اقلام جدید

ناگفته نماند که این نوع وام فقط مختص لپ تاپ نیست، می توانید با کمک وام سایر محصولات ضروری را نیز خریداری کنید. مثلا اگر وارد صفحه شوید خرید گوشی به صورت اقساطی به سایت لندو مراجعه کنید، می توانید هر گوشی هوشمندی را که می خواهید از فروشگاه های طرف قرارداد بدون پیش پرداخت، چک و ضامن خریداری کنید. بنابراین به جای اینکه بودجه محدود خود را صرف خرید یک گوشی دست دوم و قدیمی کنید، با استفاده از این روش، جدیدترین گوشی هوشمند موجود در بازار دیجیتال را تهیه کنید تا با استفاده از آخرین تکنولوژی، نگران خرابی های احتمالی نباشید. گوشی قدیمی

آنلاین قرض بگیرید

به لطف سامانه لندو می توانید به راحتی وام خرید کالا بدون چک و ضامن دریافت کنید. برای گرفتن این وام ارائه سفته کفایت می کند. تمامی مراحل این خرید اعتباری از ابتدای ثبت نام تا دریافت محصولات و پرداخت اقساط به صورت کاملا آنلاین بوده و نیازی به مراجعه حضوری نیست. لپ تاپ، گوشی و غیره علاوه بر خرید انواع محصولات دیجیتال مانند پوشاک، کالاهای سفید، جواهرات، لوازم اداری و غیره. سایر محصولاتی که می توانید به صورت اقساطی خریداری کنید. همچنین می توانید از این اعتبار برای خرید کالا برای رزرو هتل، بلیط هواپیما، بیمه، دوره های آموزشی و سایر خدمات مدنی استفاده کنید.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما