این بازیکن دیگر نباید فوتبال بازی کند – ورزش سوم

[ad_1]

کد خبر: 1815491 |
24 مارس 1400، 21:33 |
3,213 بازدید |

یکی
نظرات

ضربه شگفت انگیز و باورنکردنی

تایلندی Aitsart Noichaibon که حریف خود را با هواداران مویتای تنبیه کرد، مدال نقره را از آن خود کرد.

آیتسارت در بازی تیمش در لیگ 3 تایلند مقابل دانشگاه شمال بانکوک، در دقایق پایانی بازی دست به حرکتی باورنکردنی زد که حتی شبکه های اجتماعی تصاویر او را با هشدار صحنه آزاردهنده برای تماشاگران به ارمغان آوردند.

در دقایق پایانی بازی، افوسی بانکوک با 3 گل از حریف خود عقب بود و توپ آیتسارت به بازیکن بدشانس سوپاسان در اوت رسید. آیتسارت که بسیار عصبی به نظر می رسید، کنترل خود را از دست داد زمانی که سوپاسان پای بسیار شیطنت آمیز خود را در آن قرار داد و زمین فوتبال را با حلقه مویتای اشتباه گرفت و با آرنج خود ضربه شدیدی به چانه خود وارد کرد. ممنون. پس از این صحنه داور با کارت قرمز آیتسارت را از زمین خارج کرد. اما این پایان کار بازیکنی نبود که باعث شد سوپاسان 24 بخیه به صورتش بزند!
افوسی بانکوک پس از بازی او را اخراج کرد و اعلام کرد که قرارداد آیتسارت بلافاصله فسخ شده است. در بیانیه این باشگاه آمده است: “دفتر بانکوک از هیچ رفتار غیرورزشی از جمله استفاده از خشونت در زمین حمایت نمی کند. باشگاه از این اتفاق متاسف است و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار این حادثه به کار خواهد گرفت.”

آیتسارت بعداً پیامی در فیس بوک منتشر کرد که از کاری که انجام داده پشیمان است و آن را بسیار افراطی خواند. وی علاوه بر سوپاسان از هواداران، مربیان، مربیان و بازیکنان دو تیم نیز عذرخواهی کرد. باشگاه دفاتر دانشگاه بانکوک نیز اعلام کرد که در مورد این حمله شکایتی را به پلیس ارائه کرده است.

آیتسارت همچنین با 2 تا 6 جلسه محرومیت و جریمه نقدی بین 20 تا 80 هزار بات تایلندی به دلیل رفتار خود از سوی هیئت انضباطی فدراسیون فوتبال تایلند مواجه خواهد شد. البته ضرر بزرگتر برای او این است که جو بسیار قوی علیه او در فضای رسانه ای و ورزشی تایلند ایجاد شده است که به احتمال زیاد باعث عدم جذب او توسط باشگاه های دیگر می شود. هواداران فوتبال در تایلند معتقدند هیچ باشگاهی با امضای قرارداد با این بازیکن اعتبار آنها را به خطر نمی اندازد. موضوعی که می تواند با خداحافظی این بازیکن از فوتبال تمام شود.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما