به هواپیما در مادرید خوش آمدید :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1810928 |
27 روز 1400 شهریور 15:23 |
26000 بازدید |

9
نظرات

هرگز عقب ننشینید

بازیکنان رئال مادرید مطمئن هستند که بازگشت 90 دقیقه ای به برنابئو می تواند یک بازی متفاوت باشد و سرنوشت صعود هنوز مشخص نشده است.

مارکا به “ورزش سه” گفت: “هیچ چیز تمام نشده و ما هنوز حذف نشده ایم.” این عبارتی بود که بیشتر در رختکن، اتوبوس و در پرواز کاروان رئال از پاریس که برگشت می‌شد شنیده می‌شد. بازیکنان رئال البته قبول داشتند که پی اس جی بهترین تیم زمین است و شاید نتیجه می توانست بدتر باشد. پاری سن ژرمن با کیلیان امباپه بزرگ و مصمم نشان داد که تیم بهتری برای صعود است، حداقل در بازی اول، اما بازی برگشت در برنابئو می توانست بسیار متفاوت باشد.

برخلاف شکست های قبلی که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه با عصبانیت وارد رختکن شد، این بار رفتار او با بازیکنان بعد از مسابقه تنش نداشت. البته رئیس از باخت تیمش ناراحت بود اما دلیلی برای عصبانیت با بازیکنان نداشت. او مانند همه تیم ها معتقد است که نشانه هایی از امید وجود دارد و همه چیز می تواند در بازی برگشت تغییر کند. سپس تیم سرمربی رئال بازی رفت را تجزیه و تحلیل خواهد کرد و معتقد است که هنوز برای آن زمان وجود دارد و مهم ترین چیز بازی بعدی مقابل آلاوس در لالیگا است.

کارلو آنچلوتی و دستیارانش به خوبی می دانند که پی اس جی بهترین تیم زمین است و شکست را پذیرفته است.

کیلیان امباپه از همان دقیقه اول یک تهدید بالقوه برای مدافعان رئال بود. راست رئال تبدیل به محلی برای پاس دادن امباپه شده بود و هیچکس نمی توانست او را کنترل کند. گل دقیقه 93 بهای برتری پاریس بود و نتیجه بازی را عادلانه کرد، اما او همچنین اذعان داشت که در پایان بازی کار تمام نشده بود و تجربه بالای رئال می تواند در ثانیه دوم نمایش متفاوتی را ارائه دهد. پا. . امباپه هم معتقد است که هیچ چیز تمام نشده و باید منتظر بازی برگشت باشیم.

از آنجایی که ستاره فرانسوی هنوز بازیکن این تیم نیست، با رئال به مادرید برنگشته است، اما برای صعود او در برنابئو باید 4 ماه و نیم دیگر منتظر بمانیم. انتقال او قطعی شد و نبوغ او ثابت کرد که مسئولان باشگاه در جذب او اشتباه نکرده اند. ستاره ای که می تواند در ده سال آینده به تاثیرگذارترین بازیکن رئال مادرید و دنیای فوتبال تبدیل شود. بهانه ای برای محافظت از برخی مسئولان رئال با وجود شکست تلخ پی اس جی.

رئال در بازی برگشت بدون کاسیمیرو و مندی والی با 85 هزار هوادار در برنابئو تلاش می کند شکست پاریس را جبران کند. هنوز هیچ چیز تمام نشده و 90 دقیقه دست نخورده باقی مانده است. باید سه هفته دیگر صبر کنیم تا تیم صعود کننده مشخص شود.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد