تبلیغات جهانی نسخه دوم نوکیا C2 و هدفون نوکیا – زومیت را معرفی کرد

[ad_1]

به گزارش GSOA، گلوبال مدیا گوشی موبایل مقرون به صرفه تری به نام Nokia C2 2nd edition را در کنار نوکیا C21 و C21 Plus معرفی کرده است. این گوشی در واقع جایگزین C2 اصلی می شود.

یکی از ارتقاءهای کلیدی نوکیا C2 2nd Edition، پوشش فلزی است که می تواند نسبت به C2 پلاستیکی در برابر ضربه مقاوم تر باشد. با این حال، در ادامه آن، برخی از ویژگی ها نسبت به مدل اصلی حذف شده است.

صفحه نمایش 5.7 اینچی تلفن همراه جدید نوکیا دارای وضوح 480 در 960 پیکسل (18:9) در مقایسه با وضوح 720 در 1440 در C2 اصلی است. از سوی دیگر، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی با دوربین 2 مگاپیکسلی جایگزین شد، در حالی که دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل پشتی بدون تغییر باقی ماند.

همچنین گوشی موبایل نوکیا دارای باتری با ظرفیت کمتر از 2400 میلی آمپر ساعت (بیش از 2800 میلی آمپر ساعت) بوده و از شارژ 5 وات از طریق کابل microUSB پشتیبانی می کند. C2 2nd edition یکی از معدود گوشی هایی است که ظرفیت باتری قابل حمل دارد. جک 3.5 میلی متری هدفون نیز وجود دارد.

به نظر می رسد نوکیا C2 نسخه 2 از یک تراشه جدید با CPU چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتز استفاده می کند. این گوشی نسخه GO اندروید 11 را اجرا می کند و از اتصال 4G پشتیبانی می کند و وعده دو سال وصله های امنیتی را می دهد. علاوه بر این، یک یا دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود. هر دو نسخه تک و دو سیم کارته گوشی دارای اسلات اختصاصی کارت microSD هستند.

هدفون سیمی و بی سیم نوکیا

Echmedi همچنین چندین هدفون سیمی و بی سیم با برند نوکیا را معرفی کرد که سبک وزن و دارای بالشتک های نرم هستند. ایربادهای بی سیم Nokia Go Earbuds 2 نیز وجود دارند که قبلاً عرضه شده بودند و گفته می شود تا 24 ساعت در دسترس خواهند بود. همچنین در برابر پاشش آب (IPX4) مقاوم است. این کیس دارای یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی است که می تواند در عرض دو ساعت از طریق USB-C به طور کامل شارژ شود.

مقاله مرتبط:

قیمت نسخه 2 نوکیا C2 و هدفون جدید به زودی عرضه می شود. HMD اعلام کرد که سال 2021 اولین سال سودآوری عملیاتی است و گوشی های هوشمند مقرون به صرفه و همچنین خدماتی که ارائه می دهد جریان درآمدی رو به رشدی برای این شرکت دارند.

HDM انتظار دارد در نیمه اول سال 2022 به یک میلیون مشترک در سبد خدمات خود برسد. به منظور پاسخگویی بهتر به نیازهای مصرف کنندگان، خدمات به بخش جداگانه ای تقسیم می شوند. این امر منجر به پشتیبانی بهتر از مشتریان فعلی خواهد شد.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما